Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkruijssen
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-08 10:08
hallo, ik heb een probleem met mijn computer
ik hoor geen geluid (speakers zijn aangesloten) de volume mixer geeft aan dat er gewoon geluid is maar ik hoor niks. Wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Kijken of de stekker er in zit (in de groene dus).

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkruijssen
die zit er goed in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

En wat zegt apparaatbeheer?

Afbeeldingslocatie: http://content.hwigroup.net/collection-images/productreview/1920x1080/82553.jpg?d=1399997830

En staat hier het goede uitvoerapparaat geselecteerd?

[ Voor 76% gewijzigd door Lip op 29-11-2015 11:10 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkruijssen
dat het apparaat correct werkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:43

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Volumeknop van de speakers opendraaien? Gehoorapparaatjes voorzien van nieuwe batterijen? Je voorziet ons van zo weinig informatie dat het lastig raden is zonder werkende kristallen bol.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkruijssen
de volume knop staat open boxen werken gewoon op stroom wat moet ik vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:43

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Hoe zitten de speakers aangesloten, heb je wel het juiste uitvoerapparaat geselecteerd (dus niet audio output over HDMI wanneer ze analoog zitten aangesloten e.d.).
Als ik bijv. kijk bij mijn audio-apparaten dan staat er ook dat de analoge uitvoer correct werkt, maar omdat mijn geluid over HDMI loopt hoor ik niets als ik analoge uitvoer selecteer.

[ Voor 36% gewijzigd door FooLsKi op 29-11-2015 11:41 . Reden: extra info ter verduidelijking ]

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Vraag is meer, welke apparaten je ziet, maak daar even een screenshot van als je wilt. Windows kan wel zoveel zeggen, je hebt immers geen geluid, toch? ;) Dus zo "correct" zal het niet zijn, gok ik zo.
maxkruijssen schreef op zondag 29 november 2015 @ 11:23:
de volume knop staat open boxen werken gewoon op stroom wat moet ik vertellen
Hoe weet je dat de boxen werken? Heb je ze voor de zekerheid op een ander apparaat aangesloten? Zoals bijvoorbeeld een MP3 speler of een andere PC? :?

Staat in Windows de audio niet (softwarematig) op mute? Wat zijn de specificaties van je PC? Welke geluidskaart (al dan niet onboard) heb je? Ik moest bijvoorbeeld uiteindelijk mijn speakers ook anders aansluiten dan aangegeven.

Ik heb op mijn moederbord een Creative Sound Blaster Recon i3D geluidschip zitten, komt goed geluid uit verder, maar moest ze dus wel anders aansluiten dan gebruikelijk om 5.1 geluid te hebben. Maar daar kunnen wij pas wat meer over zeggen, als je even verteld welke onderdelen in je PC zit.

Geef dus even wat meer info, op deze manier kunnen we je niet helpen, net als in je vorige topic. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 29-11-2015 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkruijssen
hoe upload ik een screenshot?,de boxen werken gewoon op andere apparaten ik heb ook me headset geprobeerd maar die werkt ook niet de pc. en ik heb gewoon een onboard geluidskaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Uploaden naar Tweakers zelf kan niet. Je kunt wel online diensten gebruiken hiervoor, zoals bijvoorbeeld www.imgur.com. Vervolgens kun je de url naar de afbeelding hier tussen de [nrml][img][/nrml] en [nrml][/img][/nrml] tags zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:08

br00ky

Moderator Harde Waren
Een topic op dezelfde manier openen als een ander gesloten topic is natuurlijk niet de bedoeling. Slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.