Extern DAC voor Playstation 4

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ik zit er aan te denken om een externe dac te kopen(die van Playstation 3/4 schijnt nogal crap te zijn)met name bedoeld voor koptelefoons

Ik bezit Grado SR60/Audio-Technica ATH-M50X/Sony XBA H3 nu heb ik helaas op mijn eigen pc interne pci express card Auzentech prelude 7.1 (geweldig geluid !) nu is het verschil met PS4 een wereld van verschil die gaat namelijk via 3.5 Audio jack op de controller

Ik wil dus een DAC kopen die een toslink ingang heeft(USB werkt niet op PS3 en WII) nu hoor ik vaak goede verhalen over Shiit audio

http://www.schiit-europe....modi2-uber-product-7.html zat hier aan te denken vanwege goede reviews maar begrijp ik het nu goed dat je hier voor uitbreiding nodig hebt voor koptelefoon?

mijn budget is 170 liefst minder dus misschien weten jullie goede alternatief

Mvg Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtmozFearz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-02-2024
Ik gebruik zelf deze... http://www.receiverstore....ehlbach-da-converter.html

Weet niet of het wat voor jou is? Ik ben er zeer tevreden over voor dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Nu online
Dank je , gebruik jij die ook voor PS3 of andere console ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Amdwarrior schreef op zondag 29 november 2015 @ 10:55:
mijn budget is 170 liefst minder dus misschien weten jullie goede alternatief

Mvg Mark
Goed veel geld voor een DAC, met dat budget kan je ook kijken naar een 2e hands receiver met HDMI. Waar je wellicht meer aan hebt in de toekomst.

http://tweakers.net/categ...7VUSpITE8NzqxKVbIyNDCoBQA

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Nu online
Lip schreef op zondag 29 november 2015 @ 11:25:
[...]

Goed veel geld voor een DAC, met dat budget kan je ook kijken naar een 2e hands receiver met HDMI. Waar je wellicht meer aan hebt in de toekomst.

http://tweakers.net/categ...7VUSpITE8NzqxKVbIyNDCoBQA
Ik heb al een versterker stereo van yamaha het gaat mij puur om koptelefoon gedeelte. Ik game liefst savonds snachts O-)

En hou van compact kastje in kast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Ja, hoe moet ik dat nou ruiken? Lukt niet zo goed. :) Technisch gezien voldoet het wel aan je vraag, en klein? Wat is dat nou, dat is ook maar betrekkelijk. hehe

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Nu online
Ja ben beetje onduidelijk soms :) Beetje zoals die Shiit modi .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-04 11:05
Als je een headphone DAC/AMP zoekt, kijk eens naar de Fiio's. De Q1 of de E17K is imho erg goed, die laatste gebruik ik zelf met o.a. een AKG K550 :)

Alternatief kun je ook kijken naar de DAC's van JDS Labs.

edit:
Toslink gedeelte gemist

[ Voor 26% gewijzigd door Henk op 29-11-2015 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Nu online
Ah tuurlijk ik heb zelf Fiio X1 ,helaas die heeft geen toslink ingang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Amdwarrior schreef op zondag 29 november 2015 @ 11:43:
Ah tuurlijk ik heb zelf Fiio X1 ,helaas die heeft geen toslink ingang :(
Blijven genoeg opties over van het merk binnen je budget... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Nu online
http://www.amazon.com/Dig...cal-Toslink/dp/B00BVSRD2I

Zoiets ? Amazone werkt alleen met CC toch ?

Eentje op Ebay gevonden :9

[ Voor 11% gewijzigd door Amdwarrior op 29-11-2015 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-04 15:57

Rye

http://www.amazon.de/gp/a...fRID=1HHZRHJV80VEP442HET4

Deze heb ik laatst gekocht om mn DT990 (250ohm) aan te sturen. Bevalt mij erg goed en is niet duur.
Kwam m tegen op een hifi forum waar deze werd aangeraden als Fiio e10 alternatief.

Het probleem met die jij linkt is dat je er niet zomaar direct een onversterkte koptelefoon op aan kunt sluiten.

[ Voor 16% gewijzigd door Rye op 29-11-2015 12:07 ]

www.ping-win.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Amdwarrior schreef op zondag 29 november 2015 @ 11:48:
http://www.amazon.com/Dig...cal-Toslink/dp/B00BVSRD2I

Zoiets ? Amazone werkt alleen met CC toch ?

Eentje op Ebay gevonden :9
HDPHNS heeft deze en andere fiio's ook gewoon in het assortiment, NL winkel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Nu online
Henk schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:06:
[...]

HDPHNS heeft deze en andere fiio's ook gewoon in het assortiment, NL winkel... :)
Heeft helaas Fiio D03k niet op voorraad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Nu online
Rye schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:02:
http://www.amazon.de/gp/a...fRID=1HHZRHJV80VEP442HET4

Deze heb ik laatst gekocht om mn DT990 (250ohm) aan te sturen. Bevalt mij erg goed en is niet duur.
Kwam m tegen op een hifi forum waar deze werd aangeraden als Fiio e10 alternatief.

Het probleem met die jij linkt is dat je er niet zomaar direct een onversterkte koptelefoon op aan kunt sluiten.
Zie weinig reviews of informatie maar heb die naam vakker gehoord op head hifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rye

Rye

Amdwarrior schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:22:
[...]

Zie weinig reviews of informatie maar heb die naam vakker gehoord op head hifi
PCM1793, dat is de DAC die er in zit. Wat ik daarover kan vinden is erg positief :)

www.ping-win.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtmozFearz
Amdwarrior schreef op zondag 29 november 2015 @ 11:12:
Dank je , gebruik jij die ook voor PS3 of andere console ?
Yeah,ik gebruik hem zelf om geluid van mn 360 op een vintage Technics te krijgen. De Technics heeft geen digitale ingangen,en de 360 geen analoge uitgangen. Dus dit was de beste oplossing. Ben er blij mee,hij doet zn werk goed. Hij is compact en de prijs viel ook erg mee. Ding is ook goed afgewerkt met een case van mooi aluminium. Uiteraard heeft ie geen ondersteuning voor DTS en Dolby,dat word gewoon PCM. Maar dat is voor jou niet van belang volgens mij..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Nu online
AtmozFearz schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:40:
[...]

Yeah,ik gebruik hem zelf om geluid van mn 360 op een vintage Technics te krijgen. De Technics heeft geen digitale ingangen,en de 360 geen analoge uitgangen. Dus dit was de beste oplossing. Ben er blij mee,hij doet zn werk goed. Hij is compact en de prijs viel ook erg mee. Ding is ook goed afgewerkt met een case van mooi aluminium. Uiteraard heeft ie geen ondersteuning voor DTS en Dolby,dat word gewoon PCM. Maar dat is voor jou niet van belang volgens mij..
Heb hem besteld hopelijk snel binnen :9 nee gebruik gewoon 2.0 koptelefoon ipv die zwaar overpriced game headsets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-04 20:45

job

Ikzelf heb enige maanden geleden de SMSL SD-793II aangeschaft en ben er erg blij mee.

Waarschijnlijk niet te vergelijken met duurdere versterkers maar ik wou er niet te veel geld aan uitgeven.
Zoek je een versterker met dac en optische ingang die goed presteert en goedkoop is dan moet je hier ook eens naar kijken.

Edit: De zelfde versterker als Rye heeft aangeschaft, met de zelfde koptelefoon ook nog.

[ Voor 40% gewijzigd door job op 29-11-2015 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rye

Rye

Amdwarrior schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:44:
[...]

Heb hem besteld hopelijk snel binnen :9 nee gebruik gewoon 2.0 koptelefoon ipv die zwaar overpriced game headsets.
En hoe wil je nu je koptelefoon gaan aansluiten op dat ding? Er zit geen versterker in, niks...

www.ping-win.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtmozFearz
Amdwarrior schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:44:
[...]

Aha. Hopen dat jij er ook net zo blij mee bent. Was eerst naar de lokale audio zaak gegaan,daar kwamen ze met een Cambridge DAC aan van een paar honderd euro. Ik dacht dat moet goedkoper en makkelijker kunnen. Deze leek me het meest geschikt,zat namelijk niet te wachten in op nog een groot stuk aparatuur in mn audiomeubel. Laat het effe weten als je hem binnen hebt en je tevreden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Rye schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:33:
[...]

PCM1793, dat is de DAC die er in zit. Wat ik daarover kan vinden is erg positief :)
Het vervelende met DAC's is dat ze zo goed zijn als de implementatie. Nou zal dat met de meeste DAC bouwers wel aardig ok zijn, maar er kan dus wel een aardig verschil ontstaan, puur door wat de maker er mee gedaan heeft.

Bijvoorbeeld de Fiio E17k en E18 hebben dezelfde DAC en zelfs dezelfde bouwer, maar verschillen toch aardig in het geluid wat er uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Nu online
AtmozFearz schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:48:
[...]

Aha. Hopen dat jij er ook net zo blij mee bent. Was eerst naar de lokale audio zaak gegaan,daar kwamen ze met een Cambridge DAC aan van een paar honderd euro. Ik dacht dat moet goedkoper en makkelijker kunnen. Deze leek me het meest geschikt,zat namelijk niet te wachten in op nog een groot stuk aparatuur in mn audiomeubel. Laat het effe weten als je hem binnen hebt en je tevreden bent.
Audio makers leven nog beetje in pre Internet tijdperk heb ik het idee :'( Tegenwoordig heb je spul uit China dat aanzienelijker goedkoper is.

Alleen Speakers koop ik liever bekend merk >:)

Heb een keer voor de lol met koptelefoon via audio jack aangesloten man man wat een bagger totaal geen dyanmiek in en hoop ruis :X

[ Voor 8% gewijzigd door Amdwarrior op 29-11-2015 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtmozFearz
Hoe wil je je koptelefoon eigenlijk aansluiten op je PS4? PS4 Optical >DAC Optical In > DAC Line Out naar koptelefoon? Misschien eventueel een headphone preamp tussen je dac en koptelefoon? Heb zelf namelijk geen ervaring met het aansluiten van een koptelefoon op die Oehlbach DAC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Nu online
AtmozFearz schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:28:
Hoe wil je je koptelefoon eigenlijk aansluiten op je PS4? PS4 Optical >DAC Optical In > DAC Line Out naar koptelefoon? Misschien eventueel een headphone preamp tussen je dac en koptelefoon? Heb zelf namelijk geen ervaring met het aansluiten van een koptelefoon op die Oehlbach DAC.
Is DAC/AMP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-04 20:45

job

Deze: http://www.amazon.com/Dig...cal-Toslink/dp/B00BVSRD2I ?
Daar zit geen amp in.

Je zal er vast wel wat geluid uit kunnen krijgen. Maar met een beetje serieuze koptelefoon is het geluid niet om aan te horen.

[ Voor 58% gewijzigd door job op 29-11-2015 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Nu online
Oeps ja maar ik heb inmiddels SMSL besteld 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Nu online
Ook ik heb nu 2 dagen binnen geluid is echt dikke verbetering maar klopt dat toslink aansluiting makkelijk los raakt?

Afbeeldingslocatie: http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB157pIHVXXXXcxXpXXq6xXFXXXj/SMSL-SD-793II-DIR9001-PCM1793-OPA2134-DAC-output-dac-Headphone-Amp-aluminum-enclosure-Toslink-Coaxial-Free.jpg
Bij mij zit geen stukje plastic bij toslink input kan dat geen kwaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens-R
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik zie zo vaak crappy toslink ingangen... Het kan geen kwaad. Het enige nadeel van het ontbreken van het plastic 'kapje' is dat er mogelijk stof in de ingang komt als er geen kabel in zit. Je kan hier ook losse dopjes voor kopen. Maakt het overigens niet minder crap dat die kabeltjes er gemakkelijk uit vallen. Maar ook dat komt zoooo vaak voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik zie dat de topicstarter een koptelefoon heeft van 120 euro. Dat model ken ik niet en ik weet dat prijs en kwaliteit niet gelijk aan elkaar staan, maar win je dan zoveel met een DAC van 170 euro ertussen? Kun je niet beter voor dat geld een betere koptelefoon halen? Ik ben niet zo thuis in DAC's en kan ze niet op waarde schatten.. kan mij ook goed voorstellen dat het geluid uit een audiojack van een PS4 controller ruk is (zelf nooit zo op gelet, speel meestal over de speakers).

Zelf heb ik een set B&W CM8 speakers (en een B&W P7 koptelefoon) op een Marantz SR6005, bron is voornamelijk een Sonos Connect via toslink... zou ik veel profijt hebben van een DAC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-04 20:43

Jag

Het is allemaal gevoel. Als je er goed bij voelt moet je het doen :P. Maar technisch heeft het geen enkele grond. Voordat dat audio signaal uit analoog die audio jack komt, is het namelijk ook al door een DAC gegaan :). Het zou zo maar kunnen dat in je externe DAC precies dezelfde chip zit. Maar goed, zo'n extern kastje ziet er natuurlijk wel erg mooi uit. Verder kan er natuurlijk altijd iets met de instellingen niet goed staan waardoor het niet goed klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens-R
Het hele idee van externe dacs is juist dat er duurdere dac chips in zitten dan in het apparaat zelf. Je moest eens weten wat voor waardeloze dacs er in de gemiddelde consumenten electronica zit. Het zou me niets verbazen als er in een ps4 een dac zit die productie-technisch maar een paar euro kost. Een goede dac heeft meetbaar minder last van vervorming dan de goedkopere dacs (minder last van oversampling artefacten, etc... Maar dat is een technisch verhaal) en beter in staat om een goed analoog signaal over het hele hoorbare spectrum neer te zetten. En dat is heel goed te meten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Nu online
Jag schreef op maandag 21 december 2015 @ 20:14:
Het is allemaal gevoel. Als je er goed bij voelt moet je het doen :P. Maar technisch heeft het geen enkele grond. Voordat dat audio signaal uit analoog die audio jack komt, is het namelijk ook al door een DAC gegaan :). Het zou zo maar kunnen dat in je externe DAC precies dezelfde chip zit. Maar goed, zo'n extern kastje ziet er natuurlijk wel erg mooi uit. Verder kan er natuurlijk altijd iets met de instellingen niet goed staan waardoor het niet goed klinkt.
Ik heb niet voor niets een dac gekozen met optical in hij zit nu via tv optical naar dac en klinkt stuk beter dan Fiio die kwam ook wat power tekort had ik het idee dynamisch en bass flink opgekrikt 8)

TV>toslink>DAC>koptelefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Nu online
Tom schreef op maandag 21 december 2015 @ 19:53:
Ik zie dat de topicstarter een koptelefoon heeft van 120 euro. Dat model ken ik niet en ik weet dat prijs en kwaliteit niet gelijk aan elkaar staan, maar win je dan zoveel met een DAC van 170 euro ertussen? Kun je niet beter voor dat geld een betere koptelefoon halen? Ik ben niet zo thuis in DAC's en kan ze niet op waarde schatten.. kan mij ook goed voorstellen dat het geluid uit een audiojack van een PS4 controller ruk is (zelf nooit zo op gelet, speel meestal over de speakers).

Zelf heb ik een set B&W CM8 speakers (en een B&W P7 koptelefoon) op een Marantz SR6005, bron is voornamelijk een Sonos Connect via toslink... zou ik veel profijt hebben van een DAC?
Sony XBA H3 is 300 maar verschil is best wel groot helemaal met die crappy 1 ohm bluetooth aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-04 20:43

Jag

Laurens-R schreef op maandag 21 december 2015 @ 20:28:
Het hele idee van externe dacs is juist dat er duurdere dac chips in zitten dan in het apparaat zelf. Je moest eens weten wat voor waardeloze dacs er in de gemiddelde consumenten electronica zit. Het zou me niets verbazen als er in een ps4 een dac zit die productie-technisch maar een paar euro kost. Een goede dac heeft meetbaar minder last van vervorming dan de goedkopere dacs (minder last van oversampling artefacten, etc... Maar dat is een technisch verhaal) en beter in staat om een goed analoog signaal over het hele hoorbare spectrum neer te zetten. En dat is heel goed te meten.
Een paar euro, mooi bruggetje naar deze review link. Verschil werd in deze review niet gehoord. Maar je stipt wel een interessant punt aan, want natuurlik zitten er wel meetbare verschillen tussen DACs. Ik zou denken vooral in hoeveelheid ruis, maar dan wel in de - veel dB range. maar als jij andere gegevens hebt, dan ben ik daar wel benieuwd naar (dat de ene DAC echt significant beter presteert dan de andere (muv de hele oude types)). En dat dat ook tot hoorbare verschillen leidt in real world omstandigheden (abx gestest, volume gematched).

Ik heb laatst zelf twee "audio interfaces" doorgemeten, namelijk een ADC/DAC loop van een Dell laptop en gigabyte mobo. Kaarsrechte respons en weinig ruis/vervorming (ik verwacht onder de ruisvloer van de meetsetup).

Ik moet wel zeggen dat het voor een koptelefoon anders is dan puur een lijn uitgang, aangezien een koptelefoon een lage impedantie heeft die in de buurt kan komen van de impedantie van de uitgang en derhalve de amplitude response kan beinvloeden. Voor koptelefoon gebruik is een lage uitgangsimpedantie wel gewenst voor maximale vlakke response.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens-R
P.s. Vond je gelinkte bericht leuk om te lezen; zeker over de zin en onzin van tulpkabels :p

Ruis is 1 onderdeel, maar er zijn ook andere tests: hoe goed (re)produceerd de DAC een analoge golf?. Simpel testje: genereer een sinusgolf; er zijn vele software pakketten die dit kunnen. Een sinusgolf heeft het voordeel dat het een mooi constant en eenvoudig signaal bied waar afwijkingen snel in opvallen. Gebruik dan expres even geen opname want dan kan de evt vervorming/afwijkingen van een ADC die gebruikt is voor het maken van de opname je resultaten beinvloeden. Pak vervolgens een osciloscoop (een 'echte' stand-alone en geen software pakket op een tweede pc oid) en sluit de output van je pc hierop aan. Speel de sinusgolf vervolgens af.

Je kan vervolgens op de osciloscoop de analoge weergave van het signaal waarnemen. Een goede dac zal qua vorm van de golf een betere benadering genereren van een sinusgolf. Goedkopere dacs vertonen vaak vervormingen in deze golf... Vaak zie je dat goedkopere DACs ook meer moeite hebben om de golven correct te reproduceren in het hogere frequentiebereik (afhankelijk van de DAC). Heeft mede te maken met de uitleg hieronder.

Dat is even een hele simpele test die je kan doen (met de juiste apparatuur). Ik weet zeker dat diverse resultaten zal krijgen wanneer je dit proefje herhaald met meerdere DACs. Test dan ook op verschillende frequenties.

afwijkingen in de sinusgolf kunnen ook een afwijking aantonen in de precisie van de klok/snelheid van de dac. 44.1hz / 16 bits kan elke dac goed bijhouden, maar tegenwoordig hebben we het al vaak over 96khz of zelfs 192khz signalen met 24 bits. En dat * 5 of soms 7 kanalen (of 9 of 11 of weet ik veel hoeveel kanalen dolby atmos weer gaat toevoegen) (ex sub). Dus zo'n DAC moet dan al snel op enkele megahertzen draaien om de data voor alle kanalen per seconde te kunnen verwerken. Dat vereist precisie om dat nauwkeurig te doen. En dan hoor ik je al zeggen: 'maar onze cpu's lopen op ghz frequenties, dat kunnen we toch onderhand wel' ... Die zijn dan ook een stuk duurder dan die paar euro dacs in je laptop. Een goede DAC reduceerd ook jitter in het signaal (een probleem wat je bijvoorbeeld hebt als je een bron met een loopwerk aansluit via spdif - zoals een cd speler)

Maar goed we wijken af van de topic en trekken het nu in het bredere domein :)

Ik heb dit even uitgetikt op m'n ipad. Ik kan wel eens wat metingen doen om te delen, maar dat hangt er even vanaf wanneer ik weer even op bezoek ga bij m'n ouders; m'n vader heeft een zeer uitgebreide meetopstelling staan (beroepsmatig) Dus dan moet ik 'm even vriendelijk aankijken :)

[ Voor 47% gewijzigd door Laurens-R op 22-12-2015 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14038

Laurens-R schreef op maandag 21 december 2015 @ 20:28:
Dat weet je nooit zeker bij het model totdat je de chip zelf kan checken. En dan nog is het geen garantie voor goed geluid want als je een ranzige elektronica erachter hebt dan kan die de extra kwaliteit teniet doen.
In die zin zijn Chinese (OEM) bakkers wel goedkoop maar blijft het afwachten wat ze erin stoppen want blijkbaar is het de sport om zo weinig mogelijk aan onderdelen uit te geven. Of je moet een gelukje hebben dat zij DAC voor een gerenommeerd merk maken en onder eigen naam een kopie van dat model aanbieden voor de helft van de prijs.

Bij TOS link aansluitingen zijn de inputs vaak prima want die zijn vrij standaard. Maar qua snoeren willen de stekkers nog wel eens de specificaties niet helemaal volgen en ze slecht passen en niet tegen mechanische belasting kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Nu online
Mensen bedankt voor die extra informatie :P Ik heb echter probleem ik wil mijn FIIO X1 op aansluiten via RCA kabel maar er komt amper geluid uit ,iemand een idee? En bij mij Sandisk gaat ie stotteren :X zodra ik hem direct aansluit doen ze het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-04 12:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:23

DjVe

Hatsaflats!

Dat is bijzonder leerzaam (en best aardig te volgen)
Pagina: 1