Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Piet400
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 16-11 19:20
Ik wil graag m'n ipad updaten naar versie 9.0.2.

Deze heb ik gedownload en vanuit iTunes geselecteerd om het apparaat mee te herstellen.
Echter knalt hij er telkens met een foutmelding uit.

De onderstaande melding krijg ik bij de herstel actie te zien:
De iPad kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (3194)

Als ik dezelfde actie uitvoer zonder internet verbinding krijg ik deze fout code:
De iPad kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (3004)

Iemand ervaring hiermee ?
Hoe kan ik dit oplossen ?

Het betreft een iPad Air Wifi

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep trying

Heb je dit al doorgenomen: If you see Error 3194, Error 17, or ‘This device isn‘t eligible for the requested build‘ in iTunes? Waarom wil je updaten naar 9.0.2 en niet naar 9.1? V.z.i.w. wordt 9.0.2 niet meer ondertekend door Apple, wat ook deze foutmelding tot gevolg heeft.

Daedalus wijzigde deze reactie 28-11-2015 20:20 (35%)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!”
宇多田ヒカル \o/

• Piet400
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 16-11 19:20
Ik denk niet dat ik hier bij Tweakers hoef uit te leggen waarom ik naar 9.0.2 wil en niet naar 9.1.

Ik was er al bang voor dat hij niet meer ondertekend wordt door apple. dus er is dan geen mogelijkheid meer om deze versie te installeren ?

go Pangu go go go!
Pagina: 1

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*