Budget pc(+-500) dat ik kan upgraden in de toekomst

Pagina: 1
Acties:

• fluduu
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-08 20:08
Hiervoor had ik een budget van +-800 euro, maar heb besloten het budget te verkleinen naar 500 euro. Hoewel het budget kleiner is, zou ik deze pc in de toekomst wel willen kunnen upgraden. Dit budget is exclusief de videokaart, want die is al aangeschaft.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Counterstrike Global Offensive, The Witcher 3 en Assassin's Creed Syndicate. Deze spellen zou ik graag op 1080p 60fps willen spelen. Als ik daarvoor de settings iets omlaag moet doen, is dat niet heel erg. Voor de rest doorsnee bezigheden.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 450 tot 500 euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een Sapphire R9 280X Dual-X aangeschaft die in de pc gaat. Verder heb ik al een toetsenboord, muis en monitor. Ik wil in de toekomst nog een betere monitor aanschaffen, maar dat is op het moment bijzaak.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve een videokaart.
CPU, intern geheugen, PSU, voeding, case, mobo.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voornamelijk wil ik dat dit systeem in de toekomst up te graden is. Specifiek denk ik dan aan een andere videokaart.
Ook heb ik niet een grote SSD of HDD nodig. Ik heb het langer dan een jaar volgehouden met een 128GB SSD, dus een 258GB is denk ik wel voldoende. Als ik merk dat ik meer nodig heb, voeg ik wel een extra HDD toe.

Ga je overklokken?
Nee.

Wat verwacht je van ons?
Ik vroeg mij af of ik de build in de toekomst goed kan upgraden. Of dat er betere mogelijkheden voor mij zijn.

Dit is wat ik op het moment heb:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 4460 Boxed€ 184,-€ 184,-
1ASRock B85M Pro4€ 62,95€ 62,95
1Cooler Master N300 (KKN1, closed)€ 41,14€ 41,14
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 38,95€ 38,95
1Cooler Master GM G550M€ 64,-€ 64,-
1Crucial BX100 250GB€ 79,-€ 79,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 470,04

Alvast bedankt voor de hulp :)

• Philpend
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-11 11:09
Wat zou je precies willen kunnen upgraden in de toekomst? Op zich is dit namelijk een built die best wat jaartjes mee kan, een krachtiger videokaart in de toekomst is ook geen probleem.

• fluduu
Op het moment zit ik er alleen aan te denken in de toekomst er een krachtigere videokaart in te doen.

• Brandonvds
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-11 00:23
Niks op je build aan te merken.
Ziet er allemaal prima uit, en zal met gpu ypgrade in de toekomst nog jaren mee gaan.
Ik zou zeggen lekker bestellen zoals die nu is.

Eventueel zou je een aftermarket cpu koeler erbij kunnen nemen, die een stuk stiller is als de boxed koeler die behoorlijk lawaai kan maken.

pricewatch: Cooler Master Hyper 212 EVO
pricewatch: Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Zijn beide goede redelijk stille koelers.

De boxed koeler is qua koelprestaties voldoende, alleen de geluidsproductie is erg irritant.

[ Voor 62% gewijzigd door Brandonvds op 28-11-2015 20:02 ]

• fluduu
Bedankt voor de reacties! Deze build wordt het dan.
Als ik hem te luidruchtig vindt, zal ik zeker naar deze koelers kijken.