Kleinere behuizing voor oude computer

Pagina: 1
Acties:

• TimoBo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-10-2024
Ik zoek een kleinere behuizing voor oude computer (2008) en heb wat advies nodig
Mijn ouders hebben momenteel een grote lelijke behuizing voor hun pc. Dat staat nu in de woonkamer. Het enige wat ze doen is wat internetten. Ik wil de onderdelen in een kleine behuizing plaatsen. Het liefst zou ik het scherm (19", redelijk licht) op de behuizing plaatsen aangezien ze weinig ruimte hebben op de tafel en geen ruimte onderin.

Moederbord: M4A78L-M LE (uATX form factor, 9.6 inch x 8.2 inch ( 24.4 cm x 20.8 cm ))
Processor: AMD Athlon II 235
1 harde schijf 7200 RPM
Geen videokaart
Heeft DVD/CD ComboDrive maar werkt niet meer.
Voeding is momenteel een be quiet! Pure Power L7 350W. Mag vervangen worden indien nodig.

Ik heb al wat rondgekeken en dit is misschien wel wat:

- LC-Power LC-1400mi: Heeft 200 W voeding ... is dat genoeg? De klep voorin kan niet open als je hem plat legt.
- Cooler Master Mini 210: Redelijk duur. Heeft 300W voeding. Heeft USB 3.0 poorten voorin maar het moederbord ondersteunt dat niet.
- Silverstone Milo ML04: Nog duurder. Moet dan ook nieuwe voeding kopen. Heeft USB 3.0 poorten voorin maar het moederbord ondersteunt dat niet.

Wat is je budget?
Max. 100 euro

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:13

br00ky

Moderator Harde Waren
Waarom zou je de voeding vervangen, of is die al heel oud? Anders kan je natuurlijk elke liggende behuizing nemen uit de PW.

• TimoBo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-10-2024
De voeding is nog prima. Maar in die kleine behuizingen past zo'n grote voeding niet, toch?

Nog een vraagje: Als ik de Cooler Master Mini 210 neem die twee USB 3.0 poorten heeft aan de voorzijde, welke USB 3.0 adapter kan ik dan nemen om die poorten op het oude moederbord aan te sluiten?

Verwijderd

Eén van de volgende kabels heb je daarvoor nodig. http://tweakers.net/price...;435516;411612/categorie/
De pricewatch: Cooler Master Mini 210 is mi een aardige kast met tfx voeding.