Twee keer (onterechte) +4 in één draad

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
In de Philips DVD voor de XBox draad staan deze en deze op +4. Het lijkt me iets teveel van het goede nietwaar?

Wat jullie? ;)

[Link fixed bij * Jaymz ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

een al wat oudere draad dus :)
zal er straks ook effe door wandelen

di's de tweede link :P
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=313976

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:15

Jaymz

Keep on moving !

Zucht, moet ik dan maar weer gaan fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-10 23:45

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

sorry dat ik het zeg... MAAR DIT BOEIT DUS ECHT VOOR GEEN METER :( zo dat was het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 20 juni 2001 13:00 schreef Master_Egg het volgende:
sorry dat ik het zeg... MAAR DIT BOEIT DUS ECHT VOOR GEEN METER :( zo dat was het weer
'T boeit JOU nix, ONS wel bedoel je. Als het je niet boeit, waarom kom je hier uberhaupt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

:?

-1 flaimbait voor't eitje :P

>:)

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Op woensdag 20 juni 2001 13:01 schreef Jaymz het volgende:

[..]

'T boeit JOU nix, ONS wel bedoel je. Als het je niet boeit, waarom kom je hier uberhaupt :?
omdat er nog wel heel wat posten zijn die zwaar overgewaardeerd zijn. En om dan zo selectief daarvan een aantal eruit te pikken lijkt mij niet echt zinvol. (Zoiets als water naar de zee dragen, >:) ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 20 juni 2001 13:04 schreef Master_Egg het volgende:

[..]

omdat er nog wel heel wat posten zijn die zwaar overgewaardeerd zijn. En om dan zo selectief daarvan een aantal eruit te pikken lijkt mij niet echt zinvol. (Zoiets als water naar de zee dragen, >:) ofzo)
Daar wordt aan gewerkt, alleen zijn we een beetje in de minderheid.
Zwaar overdreven onder ofovergewaardeerd worden aangegeven, moddereters modden ook op eigen initiatief hoor. 'T heeft alleen wat tijd nodig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Op woensdag 20 juni 2001 13:06 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Daar wordt aan gewerkt, alleen zijn we een beetje in de minderheid.
Zwaar overdreven onder ofovergewaardeerd worden aangegeven, moddereters modden ook op eigen initiatief hoor. 'T heeft alleen wat tijd nodig. :)
als jullie een beetje in de minderheid zijn dan zijn er denk genoeg mensen die ook best wat willen doen hoor *D (als mod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 20 juni 2001 13:09 schreef Master_Egg het volgende:

[..]

als jullie een beetje in de minderheid zijn dan zijn er denk genoeg mensen die ook best wat willen doen hoor *D (als mod)
Nah, kom je wat tegen: meld het hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Op woensdag 20 juni 2001 13:10 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Nah, kom je wat tegen: meld het hier :)
L:)L

dan doe ik hetzelfde waar ik net over aan het "zeiken" was. Beetje ongeloofwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Join the M-force :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
Op woensdag 20 juni 2001 13:01 vroeg Jaymz het volgende:
...Als het je niet boeit, waarom kom je hier uberhaupt :?
Op woensdag 20 juni 2001 13:04 antwoorde Master_Egg het volgende:

Uh omdat er veel meer zijn die overgewaardeerd zijn kom je hier drammen om dan maar helemaal niets meer te doen. In jouw ogen misschien selectief, maar als je het goed doet pak je de hele draden en meldt je alleen posts die erg scheef staan en dus zelf niet meer recht krijgt en waarvan je vermoedt dat het ook niet meer goed komt IYO. Blaten voordat je goed gekeken en gelzen hebt heeft dus geen enkele functie.
Op woensdag 20 juni 2001 13:10 schreef Master_Egg ook nog:

dan doe ik hetzelfde waar ik net over aan het "zeiken" was. Beetje ongeloofwaardig.
Nee, en zeiken dat er niet naar reacties gekeken moet worden en vervolgens zeggen dat er te veel overgewaardeerd staat is lekker consequent. Als je de volgende keer weer eens een klok hoort luiden zorg dat je dan wel weet waar de klepel hangt. Draag of constructief bij of zeg niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Op woensdag 20 juni 2001 13:25 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]

[..]

Uh omdat er veel meer zijn die overgewaardeerd zijn kom je hier drammen om dan maar helemaal niets meer te doen. In jouw ogen misschien selectief, maar als je het goed doet pak je de hele draden en meldt je alleen posts die erg scheef staan en dus zelf niet meer recht krijgt en waarvan je vermoedt dat het ook niet meer goed komt IYO. Blaten voordat je goed gekeken en gelzen hebt heeft dus geen enkele functie.
[..]

Nee, en zeiken dat er niet naar reacties gekeken moet worden en vervolgens zeggen dat er te veel overgewaardeerd staat is lekker consequent. Als je de volgende keer weer eens een klok hoort luiden zorg dat je dan wel weet waar de klepel hangt. Draag of constructief bij of zeg niets.
ook dank u wel :( Ik zou je eigen stukje nog maar is doorlezen volgens mij trek je daar wat verbanden die volgens mij als een lul op een drumstel slaan..... Voor de rest geen commentaar.

toch nog wel ff wat:

Ik denk dat als door de bezoekers een waarde is vast gesteld van een post ook al is die in de ogen van een mod. of van een ander persoon totaal onterecht, je hier niet meer aan moet gaan zitten rotzooien. De lezer beslist.
In de politiek (In Nederland) zeggen ze ook niet van:" OOhh het aantal stemmen op onze partij is onterecht weinig/ veel, we passen het wel even aan"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
Op woensdag 20 juni 2001 13:59 schreef Master_Egg het volgende:

toch nog wel ff wat:
Ik herhaal: klok -> klepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 15:45
Op woensdag 20 juni 2001 13:59 schreef Master_Egg het volgende:
De lezer beslist.
In de politiek (In Nederland) zeggen ze ook niet van:" OOhh het aantal stemmen op onze partij is onterecht weinig/ veel, we passen het wel even aan"
Wij zijn de lezers en de bezoekers. Ons doel is niet om ons verheven te voelen, maar om elkaar van inzicht te voorzien en te wijzen op fouten voordat we 'stemmen'.
Om het in je politieke vergelijking in te passen: zie het als een discussie-forum, waar mensen elkaar op eigenaardigheden, fouten of juist goede dingen van een partijprogramma wijzen. Opdat onze stem niet louter uit ons gevoel voortkomt, maar ook nog rationeel beargumenteerd kan worden. (8>

P.S. En we zijn niet alleen aan het zeuren, na afloop drinken we dikwijls graag een * dextertje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Op woensdag 20 juni 2001 14:22 schreef dextertje het volgende:

[..]

Wij zijn de lezers en de bezoekers. Ons doel is niet om ons verheven te voelen, maar om elkaar van inzicht te voorzien en te wijzen op fouten voordat we 'stemmen'.
Om het in je politieke vergelijking in te passen: zie het als een discussie-forum, waar mensen elkaar op eigenaardigheden, fouten of juist goede dingen van een partijprogramma wijzen. Opdat onze stem niet louter uit ons gevoel voortkomt, maar ook nog rationeel beargumenteerd kan worden. (8>

P.S. En we zijn niet alleen aan het zeuren, na afloop drinken we dikwijls graag een * Master_Egg :9
Blaat ... wat ben je.. een advocaat ofzo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

dex, je neemt me de woorden uit de mond :)
zat flink te typen op een vrijwel gelijke reactie, klein stukkie blijft nu over :

Wij zijn met z'n allen mod's en als je de faq nog es goed door leest zie je er ergens staan dat eruitspringende reactie op de frontpage hier gemeld kunnen worden zodat die extra aandacht kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

edit:

laat trouwens maar ik heb geen zin in deze discussie. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
Op woensdag 20 juni 2001 14:36 schreef Master_Egg het volgende:
aangezien deze post nergens meer over gaat en steeds meer op persoonlijke vete uitloopt
Nee hoor, persoonlijk is het nooit hier.
lijkt me het handig om hier een slotje op te plaatsen.

THX
Mag ik dit even TMF's herphraseren:

lijkt me het verstandig om hier niet meer op te reageren zodat dit topic het archief in kan zakken mits iemand nog enige relevante toevoeging heeft op de hierboven aangehaalde overgewaarde postings.

/edit
Damn! Een * KeX die zijn post sneller kan veranderen dan * KeX Luke's schaduw zijn pistool kan trekken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Draadje is onderhand weer binnen de marges gewaardeerd.

Oja:

Slotje? Wasda :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 15:45
Op woensdag 20 juni 2001 14:27 schreef Master_Egg het volgende:
Blaat ... wat ben je.. een advocaat ofzo >:)
Nee hoor, gewoon een geinteresseerde lezer en bezoeker van Tweakers.net. ;)
Heb begrepen dat je geen zin hebt om verder te discussieren, dus ik wens je veel inzichtvolle posts toe. :)
Ook Kex zei iets:
Nee hoor, persoonlijk is het nooit hier.
Ooow, ik dacht dat we een grote Molice Family waren. B-) Heheh... maar de moderaties, en de kritieken daarop proberen we inderdaad niet persoonlijk op te vatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

we zijn "familie " :P maar ook in de beste families heb je wel een buiten beentje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
Op woensdag 20 juni 2001 14:54 schreef dextertje het volgende:
...
Ooow, ik dacht dat we een grote Molice Family waren. B-) Heheh... maar de moderaties, en de kritieken daarop proberen we inderdaad niet persoonlijk op te vatten.
* KeX ziet alleen nicks en probeert in geval van scherpere discussies nooit op de man te spelen en dus op die wijze persoonlijk te worden. Is bovendien niet al te best voor de objectiviteit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik wil eigenlijk niet meer inhoudelijk op de discussie ingaan (het meeste is al wel gezegd), maar ik kan het niet nalaten om toch even te zeggen dat ik dit toch wel heel erg leuk vond!

LOL *D
P.S. En we zijn niet alleen aan het zeuren, na afloop drinken we dikwijls graag een * korenwolf :9

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Sorry :P

Ik heb liever een duveltje >:)
maar ondertussen de draad waar het om ging nog niet gedaan ;( zal me er nu es op storten ;)

Pagina: 1