Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bluetooth adapter werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een Trust bluetooth adapter aangeschaft om mijn laptop (Asus K53SV) te verbinden met een extern bluetooth toetsenbord. Echter heb ik op de laptop helemaal geen optie voor bluetooth verbindingen. Ik heb geprobeerd drivers te installeren maar dat ging ook niet (msi file is missing?) Het enige dat ik krijg als ik de Bluetooth dongle erin doe zijn HDI Compliant devices.

Weten jullie mischien wat er aan de hand is? De laptop zelf ondersteunt geen Bluetooth maar met de dongle zou dit toch wel het geval moeten zijn? Alvast bedankt! :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:06

JT

VETAK y0

Is die zichtbaar bij apparaatbeheer?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Je zal waarschijnlijk toch op een of andere manier de software moeten zien te installeren. Zat er een installatiemedium bij de dongle? Anders even googlen naar een werkende versie van de software.

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Bluetooth is geen opslagtechnologie, dus je topic hoort in Overige Hardware. :)

Move OT->OH

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-11 19:56
https://www.asus.com/nl/Notebooks/K53SV/specifications/
Netwerk: Ingebouwde Bluetooth™ V2.1+EDR (Optioneel)
De laptop 'ondersteunt' het dus wel, maar je hebt blijkbaar een variant gekozen zonder BT aan boord.
Er werd Windows 7 SP1 meegeleverd, die heeft geen BT drivers aan boord. (Sterker nog, na installeren van SP1 kreeg je juist BT problemen als dat daarvoor goed werkte.)
Enfin, doen wat Rupie al zei dus.
En anders moet je vermelden welke dongel, welke Windows, etc.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Verwijderd

Topicstarter
Het betreft een trust 4.0 adapter die ook eerdere versies ondersteunt. Maar op windows 10 bij apparaatbeheer geeft ie niks aan :(
Pagina: 1