Ik zoek een?
Nieuwe GPU, CPU en misschien ook een Moederbord. Het doel is om battlefront, battlefield 4 en Fallout 4 op ultra te kunnen spelen op minimaal 60fps.
Afgelopen jaar heb ik mijn PC eigenlijk niet zoveel gebruikt omdat ik op een gaming laptop game, maar zou nu toch mijn Desktop wel een upgrade willen geven nu mijn laptop het niet meer zo ziet zitten.
Zie mijn huidige systeem die al wat jaartjes er zo bij staat:
Wat is je budget?
Mijn budget is flexibel, maar liefst wel onder de 600
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt een voorkeur wat betreft het merk, als het maar goed bij elkaar past
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zie het lijstje voor mijn huidige setup. Ik game op 1080p en speel Battlefront, Battlefield 4 en Fallout 4.
Eigen suggesties:
- Voor een nieuwe GPU zou ik graag voor de MSI GeForce GTX 970 gaan, wat mensen om mij heen hebben deze aangeschaft en ik hoor er goede dingen over.
- Voor de CPU dacht ik aan Intel Core i5-6400 (al weet ik niet of die past op mijn mobo.
Ik weet niet of ik een nieuw moederbord nodig heb dus daar zou ik mij graag in laten adviseren, maar als ik naar de BBG kijk zie ik deze staan Gigabyte GA-B150M-D3H.
Ben erg benieuwd of ik naar de juiste dingen aan het kijken ben en of jullie misschien goede suggesties hebben!
Nieuwe GPU, CPU en misschien ook een Moederbord. Het doel is om battlefront, battlefield 4 en Fallout 4 op ultra te kunnen spelen op minimaal 60fps.
Afgelopen jaar heb ik mijn PC eigenlijk niet zoveel gebruikt omdat ik op een gaming laptop game, maar zou nu toch mijn Desktop wel een upgrade willen geven nu mijn laptop het niet meer zo ziet zitten.
Zie mijn huidige systeem die al wat jaartjes er zo bij staat:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 955 Black Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gigabyte GA-MA790XT-UD4P | € 0,- | € 0,- |
| 2 | XFX Radeon HD 4850 512MB DDR3 XXX | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung EcoGreen F2 HD103SI, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | OCZ Obsidian DDR3 PC3-12800 Low-Voltage Dual Channel | € 0,- | € 0,- |
| 1 | OCZ StealthXStream 600W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
Wat is je budget?
Mijn budget is flexibel, maar liefst wel onder de 600
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt een voorkeur wat betreft het merk, als het maar goed bij elkaar past
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zie het lijstje voor mijn huidige setup. Ik game op 1080p en speel Battlefront, Battlefield 4 en Fallout 4.
Eigen suggesties:
- Voor een nieuwe GPU zou ik graag voor de MSI GeForce GTX 970 gaan, wat mensen om mij heen hebben deze aangeschaft en ik hoor er goede dingen over.
- Voor de CPU dacht ik aan Intel Core i5-6400 (al weet ik niet of die past op mijn mobo.
Ik weet niet of ik een nieuw moederbord nodig heb dus daar zou ik mij graag in laten adviseren, maar als ik naar de BBG kijk zie ik deze staan Gigabyte GA-B150M-D3H.
Ben erg benieuwd of ik naar de juiste dingen aan het kijken ben en of jullie misschien goede suggesties hebben!
[ Voor 6% gewijzigd door Grimbed op 28-11-2015 11:25 ]