Verwijderd
www.happypuppy.com
daar kan je vast en zeker wel wat vinden. Als het bekend is, dan hebben zij het meestal ook wel. Have phun.
daar kan je vast en zeker wel wat vinden. Als het bekend is, dan hebben zij het meestal ook wel. Have phun.
Ik heb hem hier nog ergens liggen. 
Als ie zooo vet is...
Ik installeer um wel ff
Als ie zooo vet is...
Ik installeer um wel ff
Laak het zo zeggen, ik vind hem heel erg vet. Maar mijn HD is nu down, dus het duurt een paar dagen voor ik het weer kan spelen 
Maar er schijnen nogal wat verborgen dingen in te zitten, dus ik wilde weten of er mensen zijn die er meer van weten
Maar er schijnen nogal wat verborgen dingen in te zitten, dus ik wilde weten of er mensen zijn die er meer van weten
Ik heb gister de demo is ff gedownload en gespeeld, maar ik vind het niets... Vooral de cameraview staat imo helemaal verkeerd...
Heb het geeinstallerd en nee, niet mijn soort racespel. De hele besturing is irritant en de banen frustrerend. Geef mij maar Screamer 4x4 of Collin.
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
k heb alleen de demo en die vin ik ook heeel stoer!
weet niemand waar ik het hele spel kan downen?
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Dit mag niet drol...Op dinsdag 03 juli 2001 13:57 schreef Matsie het volgende:
over een tijdje bij http://www.bol.com waarschijnlijk:weet niemand waar ik het hele spel kan downen?
Bol.com biedt voortaan ook spellen aan die direct vanaf de site te downloaden zijn. Hiervoor sloot Bol een deal met Tornado Group.
De groep werkt met een groot aantal uitgevers van spellen, waaronder Electronic Arts, Rage, Midas Interactive, Eidos en Activision. Bol.com zal ook previews te download aanbieden.
Stunt GP rulez
!! Je moet het alleen niet in je eentje gaan spelen, want dan is het gewoon 3xnix. Heb het laatst tegen een vriend zitten spelen op 1 computer (jawel: splitscreen!!
) en dat is gewoon extreem coolio.
Ohjah... coole stuff?!?!... mmm ik weet dat je een trick-start kunt maken door herhaaldelijk gas te geven. Je scheurt dan weg met volle nitro
Ohjah... coole stuff?!?!... mmm ik weet dat je een trick-start kunt maken door herhaaldelijk gas te geven. Je scheurt dan weg met volle nitro
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Stunt GP, is dat niet dat lullige spelletje dat op Twilight 59 staat ? Ik vind er niets aan, en het ziet er ook niet uit.
Yep, die is het.
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Yup, inderdaad van TL59. Maarjah, je moet toch toegeven dat er de laatste tijd eigenlijk alleen maar bagger op die TL's staat
.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Dat mag dus niet. Dit omdat het niet magOp dinsdag 03 juli 2001 13:57 schreef Matsie het volgende:
volgens mij moet je met die trick start (eigenlijk "sluwe start") de teller rond het witte gedeelde van je "km teller" staan. dat doe ik altijd en het lukt altijdOp dinsdag 03 juli 2001 16:54 schreef lupusv het volgende:
Volgens mij ben ik er nog niets mee opgeschoten....
Die trick start, dan moet je gewoon je gas ingedrukt houden
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Verwijderd
Ik heb em ook gedowned (voor te proberen) maar dan extract ik em (70mb downen uit gepakt issie 700
) en dan moek em braned maar er staat geen bin/cue file maar wel een andere file van 645mb... hoe brand ik die?
Ik vind Stunt GP wel zo'n enorm kinderachtig simpel pokkespelletje...
OK, het ziet er op zich best aardig uit, maar de gameplay is klote en de computer kan voor geen meter racen..je kan alles zo winnen. En er zit absoluut geen snelheid in, volgens mij rijden die karretjes net 20 km/h ofzo.
Nee, geef mij maar Need For Speed (of Carmageddon TDR2000
)
OK, het ziet er op zich best aardig uit, maar de gameplay is klote en de computer kan voor geen meter racen..je kan alles zo winnen. En er zit absoluut geen snelheid in, volgens mij rijden die karretjes net 20 km/h ofzo.
Nee, geef mij maar Need For Speed (of Carmageddon TDR2000
Stunt GP rulez man, ik krijg alleen maar 1 wagen erbij 
alleen die worm
ik kan niet Multiplayer speler
alleen die worm
ik kan niet Multiplayer speler
Pagina: 1