HP Envy - geen aansluiting voor internetkabel?

Pagina: 1
Acties:
  • 32.911 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag Tweakers,

Ik heb sinds kort een nieuwe HP Envy 13 inch d010 aangeschaft. Ik wil graag een internetkabel in mijn computer stoppen, maar ik vind geen aansluiting hiervoor? Is dit een grap? Wat kan ik hieraan doen om het op te lossen?

Vriendelijke groet,

N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
Er zijn USB > ethernet gevalletjes te koop:

http://tweakers.net/categorie/310/netwerkkaarten/producten/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 10:45

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Zit inderdaad geen ethernetaansluiting op. Optie van bierkwadraat zou moeten werken, en anders ben je veroordeeld tot WiFi.
Snap trouwens niet waarom je hier pas ná aanschaf achter komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:59
Is dit topic een grap? Lol

Een router met wifi kan de oplossing zijn.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 09:43
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 23:16:
Ik wil graag een internetkabel in mijn computer stoppen, maar ik vind geen aansluiting hiervoor? Is dit een grap?
Deze zit naast de VGA connector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 06:31
Tegenwoordig zitten er op verschillende laptops niet meer zo'n aansluiting, ik zou hem zelf niet missen aangezien de laptop als het goed is dan ook dunner is dan andere laptops. Dat zal waarschijnlijk een van de redenen zijn.

Dat je hier pas achter gekomen bent nadat je het product gekocht had..

Zoals al eerder is aangegeven in het topic kun je van die verloopstukjes kopen. Maar ik denk toch dat je toch bent aangewezen op wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 19:53
ik heb pasgeleden een hp stream laptop gekocht ook zonder ethernet poort, ondanks dat ik liever een bekabelde aansluiting heb werkt het via wifi ook prima

het missen van de rj45 poort heeft natuurljk ook te maken met het ontwerp van de laptop, die dingen zijn tegenwoordig zo plat dat een ethernetpoort in de weg zit, is te dik / to bulky

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:23
Dit kun je prima zelf opzoeken in de specs of de handleiding. Een topic openen is daarvoor niet nodig.

Zoals gezegd hebben veel (ultra)books die niet meer ivm de benodigde dikte van de stekker. Een USB adapter kan een oplossing zijn als je perse een aansluiting nodig hebt.

Andere optie is om een dockingstation via USB(3) te nemen, daar zit meestal ook wel een netwerkkaart in. Komt eigenlijk op hetzelfde neer als een losse dedicated nic op usb, alleen dan heb je vaak meer poorten tot je beschikking.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.