Verwijderd
Maar wil het nu wel tot wat verder schoppen en kijken of het wat is.
Ik ga 8 december, wanneer de servers opengaan voor early access, zeker spelen. Mocht je geen early access hebben, dan gaan de servers op 10 december open. Ook beschikbaar via steam inmiddels overigens.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
EDIT: ik zit op segarro charname:diknmuis
[ Voor 38% gewijzigd door diknmuis op 09-12-2015 19:13 ]
iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
Maar aan youtube te zien zal het er wel goed uit zien en spelen ...
ja bij het openen van de map dropt het tot in de 40, bij friendlist is het inderdaad nog ergerhuntedjohan schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 21:23:
zijn er meer mensen die frame drops hebben bij het openen van de friends list? ik zit normaal rond 59 maar bij openen van friends list dropt mn FPS naar 20
Lijkt me leuk om als community een guild te maken. Ik wil graag mn steentje daaraan bij dragen maar te weinig tijd om master te zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 12-12-2015 10:52 ]
had ik zelf ook wel kunnen bedenkenCptChaos schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 10:52:
Je kan dan de game toch ook toevoegen als non-Steam game? Dan krijg je als je hem start vanuit Steam ook gewoon de overlay volgens mij? En anders zou ik idd de game even opnieuw installeren, als je per se native vanuit Steam wilt.

bedankt voor de tip. ga even kijken wat meest wenselijk is. fijne van glyph is het niet in hoeven loggen elke x bij opstarten game, maar nadeel dat je geen vriendenlijst heb, en geen contact met niet ingame vrienden heb.
heb even op de laptop via steam gedownload, start je op, moet je nog een x 7 gb downloaden als je niet op Amerika maar op eu server wil spelen

Net even gekeken, ik zit op seadrift. zijn er nog meer Tweakers op deze server, of zit iedereen op segarro? als nu iedereen op segaro zit ga ik misschien wel opnieuw beginnen daar.
[ Voor 21% gewijzigd door huntedjohan op 12-12-2015 12:05 ]
ik zit op segarrohuntedjohan schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 11:12:
[...]
had ik zelf ook wel kunnen bedenken![]()
bedankt voor de tip. ga even kijken wat meest wenselijk is. fijne van glyph is het niet in hoeven loggen elke x bij opstarten game, maar nadeel dat je geen vriendenlijst heb, en geen contact met niet ingame vrienden heb.
heb even op de laptop via steam gedownload, start je op, moet je nog een x 7 gb downloaden als je niet op Amerika maar op eu server wil spelen![]()
Net even gekeken, ik zit op seadrift. zijn er nog meer Tweakers op deze server, of zit iedereen op segarro? als nu iedereen op segaro zit ga ik misschien wel opnieuw beginnen daar.
je moet die 7 gig niet meer dlen, enkel je map veranderen van Live - US naar Live -EU

gaat echt super zo
Hier op Seadrift ook. Beetje jammer omdat ik gisteren begonnen ben, 2 uur gespeeld heb en nu alles kwijt ben. Had nog een rare talisman ookhuntedjohan schreef op zondag 13 december 2015 @ 14:05:
zo, dat is toch wel mooi. gisteravond server rollback, en nu echt praktisch alle items weg. tallismans weg, mount weg en zit nu met mission quest die ik niet meer kan completen![]()
gaat echt super zo
Dit is het topic waar wat info op staat. Je krijgt vooralsnog alleen een standaard iets terug gebaseerd op je level
Drewcifer: Hello all, thank you again for your patience tonight as we sort this out. We've going to send out some rewards now to help get you back into the game. We still have some work to do but we wanted to get this stuff out to you first:
These rewards apply to all characters who logged in 10AM-10PM UTC on December 12th.
For players under level 50:
100 Archgemstones
5 Enigma Boxes (Green) and 5 Enigma Keys
For players over level 50:
100 Archgemstones
5 Enigma Boxes (blue) and 10 Enigma Keys
5 Aels Tear Supply Crates
These will go out shortly.
denk ik dan...
ik ben maar even begonnen met een ander character. wacht wel even af wat er met mn main gebeurt. vind die tallismans en mount wel fucked up. zat net aan de 10G, en als je nu dus mount moet kopen die je ook krijg met quest ben je dus weer 5G kwijt
en ik had 3/4 rare talismans equiped en ook geleveld naar 5. daar kan ik nu ook alles opnieuw mee gaan doen met beetje pech
Gaat ook meer om het idee. Vind het gewoon een beetje jammer dat ik nu alles kwijt ben maar er zijn andere mensen die meer hebben verloren.huntedjohan schreef op zondag 13 december 2015 @ 14:19:
100 gemstones, 5 enigma boxes en keys voor een paar uur spelen is zo gek nog niet![]()
ik ben maar even begonnen met een ander character. wacht wel even af wat er met mn main gebeurt. vind die tallismans en mount wel fucked up. zat net aan de 10G, en als je nu dus mount moet kopen die je ook krijg met quest ben je dus weer 5G kwijt![]()
en ik had 3/4 rare talismans equiped en ook geleveld naar 5. daar kan ik nu ook alles opnieuw mee gaan doen met beetje pech
Ik zie het ook wel wat ze gaan doen, ik wacht rustig af.
denk ik dan...
gelukkig zijn mn questen ook niet meer bugged, dus kan ook weer verder waar ik gebleven was.
alleen nog een mount zien te ritselen. zonder mount is het toch wel heel karig
Wil de game wel gaan spelen maar als het al met zulk soort geouwehoer begint dan heb ik er al weinig trek in!
Zitten volgens mij enorm veel opties in het spel en een groot deel is mij nog niet geheel duidelijk, had wat beter uitgelegd mogen worden in mijn ogen.
Graphics zien er prima en vloeiend uit op 1440p (GTX 760), combat verloopt soepel en vereist afwisseling van diverse skills vanwege de cooldowns her en der.
Enige nadeel is misschien dat je begint met een beperkt account en bepaalde opties dus niet beschikbaar zijn.
Had stiekem gehoopt dat er een Tweakers guild zou zijn net als in PoE.
Wellicht zelf het spel spelen en nog een keer met een conclusie komen... Combat is namelijk bij mij gewoon vloeiend (50/60 fps). Maps is een persoonlijke smaak, vind ze ook nog niet super mooi maar latere 'acts' zien er in de filmpjes beter uit. Ik zou zeggen geef het spel gewoon een kans, is free 2 play, en ga eens aan de slag. Pré lvl 30 heb ik wel een paar x gedacht te stoppen, maar nu kom ik er steeds meer in dmv crafting en evolving etc.Baelrog schreef op zondag 13 december 2015 @ 15:59:
Spel schijnt niet heel leuk te zijn volgens de streamers op twtich, ik begin er dan ook niet aan. Combat is niet vloeiend en maps niet heel mooi.
Met vloeiend gaat het meer over de overgang van skills en dergelijke, denk ik. En daar kan ik me wel een beetje in vinden. Ik ben nu level 13 en ik heb maar twee skills die ik instant kan gebruiken, aan de andere zitten net te grote cooldown timers. Hierdoor lijkt het net alsof ik telkens dezelfde aanvallen doet, en dat breekt het spektakel een beetje af.laquaezzi schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:25:
[...]
Wellicht zelf het spel spelen en nog een keer met een conclusie komen... Combat is namelijk bij mij gewoon vloeiend (50/60 fps). Maps is een persoonlijke smaak, vind ze ook nog niet super mooi maar latere 'acts' zien er in de filmpjes beter uit. Ik zou zeggen geef het spel gewoon een kans, is free 2 play, en ga eens aan de slag. Pré lvl 30 heb ik wel een paar x gedacht te stoppen, maar nu kom ik er steeds meer in dmv crafting en evolving etc.
Tot-nu-toe heb ik me er prima mee weten te vermaken, maar de quests vallen een beetje tegen. Heel veel van de kaart heb ik nog niet gezien, maar nadat ik jaren Diablo 3 en Torchlight (2) heb gespeeld is bijna elke setting wel welkom. Het hebben van mounts en het feit dat het meer een MMO is vind ik tof, voor de rest vind ik hem vrij simpel, niet zo uitgebreid als Grim Dawn bijvoorbeeld.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Klopt cooldowns zijn vrij aardig voor sommige skills, hoeveel het dan wel weer de uitdaging geeft deze op het juiste moment te gebruiken en niet te misbruiken op normale mobs. Quests vind ik erg oninteressant, eigenlijk weet ik niet eens waar her verhaal precies overgaat. Games zoals Diablo, Path of Exile, Grim Dawn zijn hier naar mijn beleving zeker beter in.SacreBleu schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:55:
[...]
Met vloeiend gaat het meer over de overgang van skills en dergelijke, denk ik. En daar kan ik me wel een beetje in vinden. Ik ben nu level 13 en ik heb maar twee skills die ik instant kan gebruiken, aan de andere zitten net te grote cooldown timers. Hierdoor lijkt het net alsof ik telkens dezelfde aanvallen doet, en dat breekt het spektakel een beetje af.
Tot-nu-toe heb ik me er prima mee weten te vermaken, maar de quests vallen een beetje tegen. Heel veel van de kaart heb ik nog niet gezien, maar nadat ik jaren Diablo 3 en Torchlight (2) heb gespeeld is bijna elke setting wel welkom. Het hebben van mounts en het feit dat het meer een MMO is vind ik tof, voor de rest vind ik hem vrij simpel, niet zo uitgebreid als Grim Dawn bijvoorbeeld.
Offtopic: hoe staat het met Grim Dawn? Bij de release kapot gespeeld maar toch weer overgestapt naar PoE en Diablo. Lijkt me tof daar ook weer eens in te duiken 😁
laquaezzi schreef op maandag 14 december 2015 @ 16:21:
[...]
Klopt cooldowns zijn vrij aardig voor sommige skills, hoeveel het dan wel weer de uitdaging geeft deze op het juiste moment te gebruiken en niet te misbruiken op normale mobs. Quests vind ik erg oninteressant, eigenlijk weet ik niet eens waar her verhaal precies overgaat. Games zoals Diablo, Path of Exile, Grim Dawn zijn hier naar mijn beleving zeker beter in.
Offtopic: hoe staat het met Grim Dawn? Bij de release kapot gespeeld maar toch weer overgestapt naar PoE en Diablo. Lijkt me tof daar ook weer eens in te duiken 😁
Afhankelijk van wanneer je bent gestopt is er een nieuwe class en hebben ze deel 1 van act vier beschikbaar gesteld. Al met al nog steeds vermakelijk.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Inderdaad de quests zijn bijzonder saai, heb dan ook al gauw besloten om alleen de main quests te doen en dat is dan eigenlijk alleen maar lopen.laquaezzi schreef op maandag 14 december 2015 @ 16:21:
[...]
Klopt cooldowns zijn vrij aardig voor sommige skills, hoeveel het dan wel weer de uitdaging geeft deze op het juiste moment te gebruiken en niet te misbruiken op normale mobs. Quests vind ik erg oninteressant, eigenlijk weet ik niet eens waar her verhaal precies overgaat. Games zoals Diablo, Path of Exile, Grim Dawn zijn hier naar mijn beleving zeker beter in.
Voor de rest queue ik gewoon voor dungeons, veel xp, super snel erdoorheen en je krijgt gear.
Vanaf level 30 heb je je hele skill tree veschikbaar en merk je dat kan gaan zone pullen
Ik ben er zelf nog niet helemaal uit wat het doel is, vanaf Lake Mineval (level 30+) schijnen er bosses te spawnen, deze ga ik vanavond dus maar even bezoeken en kijken hoe het speelt.
Ik zit zelf trouwens ook op Segarro, schijnt een goede keuze geweest te zijn want seadrift is bugged ofzo en heeft rollbacks.
Anyway, al met al speelt het spel wel ok. Ben dus alleen beniwued hoe de end game eruit ziet. Denk dat uiteindelijk ook het doel is net zoals D3. De rest is gewoon cosmetic
Zit nu trouwens ook voor het eerst in een ijs landschap. Ziet er een stuk beter uit dan voorgaande gebieden moet ik zeggen!
Zit jij al in een guild?laquaezzi schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:37:
Ben gisteravond lvl 39 geworden en vind het spel nu wel interessanter worden. Items worden (zoals altijd in arpg's) steeds beter en lijken grotere invloedt te hebben op de spelwereld. Daarnaast kom ik nu makkelijker door de quests heen en ben ik net jij ook lekker aan het queue voor dungeons. Endgame is voor mij ook onduidelijk maar zal denk ik in de richting van raids, dungeons, pvp gaan. Ben nu wel steeds meer benieuwd.
Zit nu trouwens ook voor het eerst in een ijs landschap. Ziet er een stuk beter uit dan voorgaande gebieden moet ik zeggen!
Ik zit nog steeds te wachten op een invite van mijn oude guild maar die zitten vol. Mocht er een NL guild of tweakers guild worden aangemaakt sluit ik me net zo goed daarbij aan.
Ben wel van plan om end game te halen, en vooral te spelen
Zit nog met de gratis versie en overweeg om wat geld te schuiven voor wat extra's..
Rond level 20-30 had ik een paar dungeons gedaan en outleveld gelijk 2 gebieden.
Gisteren 52 aangetikt en zat gelijk met de handen in het haar. Wat nu?
3 heroic dungeons farmen voor falling star set. Ok en dan?
De Devilian PvP is wel ok. Lijkt tot nu toe meest eerlijk, want normal PvP is echt niks aan (met 20fps).
Stunlockd en je bent dood en dat gaat dan 20 min door. Ik heb het idee dat er heel vele getweaked moet worden gezien ik hits kreeg van 30k en zelf maar 800 dmg deed
De arena is dan gelijk weer wel awesome (misschien omdat ik 2 keer MVP was
Nu hopen dat ze dan ook PvP gear introduceren en wellicht iets zoals als WoW arena om het een game mode an sich te maken.
Ik ben nu level 45 door alle quests te doen. Denk je dat het sneller is om alleen de main quests te doen en te queuen voor dungeons?badabingbadaboo schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:50:
Helemaal mee eens, ik autorun alleen de mainquests en queue voor dungeons.
Rond level 20-30 had ik een paar dungeons gedaan en outleveld gelijk 2 gebieden.
Gisteren 52 aangetikt en zat gelijk met de handen in het haar. Wat nu?
3 heroic dungeons farmen voor falling star set. Ok en dan?
De Devilian PvP is wel ok. Lijkt tot nu toe meest eerlijk, want normal PvP is echt niks aan (met 20fps).
Stunlockd en je bent dood en dat gaat dan 20 min door. Ik heb het idee dat er heel vele getweaked moet worden gezien ik hits kreeg van 30k en zelf maar 800 dmg deed.
De arena is dan gelijk weer wel awesome (misschien omdat ik 2 keer MVP was) maar dat lijkt allemaal aardig en leuk.
Nu hopen dat ze dan ook PvP gear introduceren en wellicht iets zoals als WoW arena om het een game mode an sich te maken.
Ja dat weet ik wel zeker.jaihel schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 20:49:
[...]
Ik ben nu level 45 door alle quests te doen. Denk je dat het sneller is om alleen de main quests te doen en te queuen voor dungeons?
Ik doe alleen de main quests omdat ik dan het gevoel heb dat ik nog iets gedaan heb. Als er geen autorun was dan had ik die zelfs niet eens gedaan
Maar in begin krijg je iets van 30k per dungeon, gelijk 3 keer achter elkaar doen voor bonus and achievie. Door die dungeons te doen krijg je ook gelijk degelijke gear.
Als je bv in de elite zone gaat staan om de 3 daily quests te doen kan je coins farmen en dungeons doen, en bij de merchant geljk je gear kopen.
Vanaf lvl 40 gaat het wel wat langzamer moet ik toegeven, maar de dungeons blijven toch echt mega veel xp geven. 60k zal het ongeveer zijn per 10-15 min.
Je kan me toevoegen mocht je hulp of iets dergelijks nodig hebben of gewoon dungeons farmen
Gezien mijn account als limited beschowd blijft zul je mij moeten toevoegen: Knabbel
Zal morgenavond pas worden denk ik. Kan geen Devilian meer zien voor vandaag. Wat bedoel je overigens met elite zones?badabingbadaboo schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 21:57:
[...]
Ja dat weet ik wel zeker.
Ik doe alleen de main quests omdat ik dan het gevoel heb dat ik nog iets gedaan heb. Als er geen autorun was dan had ik die zelfs niet eens gedaan.
Maar in begin krijg je iets van 30k per dungeon, gelijk 3 keer achter elkaar doen voor bonus and achievie. Door die dungeons te doen krijg je ook gelijk degelijke gear.
Als je bv in de elite zone gaat staan om de 3 daily quests te doen kan je coins farmen en dungeons doen, en bij de merchant geljk je gear kopen.
Vanaf lvl 40 gaat het wel wat langzamer moet ik toegeven, maar de dungeons blijven toch echt mega veel xp geven. 60k zal het ongeveer zijn per 10-15 min.
Je kan me toevoegen mocht je hulp of iets dergelijks nodig hebben of gewoon dungeons farmen. (heb nog wel azelia nodig dus vind niet erg om mee te hollen in de dungeons).
Gezien mijn account als limited beschowd blijft zul je mij moeten toevoegen: Knabbel
In principe zijn het de Infinite Farming Grounds.
Volgens mij het is trouwens zo dat hoe sneller je een dungeon cleared hoe meer xp je krijgt. Net wat hell zones gedaan en binnen 5 min klaar 73k xp.