Ik zou graag een eenvoudige (lees betaalbare/goedkope) internetradio aanschaffen, maar zie door het bos de bomen niet...
Ik zoek een?
Internetradio
Wat is je budget?
Liefst minder dan €100
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
In de keuken naar de radio en eventueel eigen muziek te luisteren
Ik ben persoonlijk liefhebber van de houten omkastingen, maar die zijn meestal duurder.
FM is in onze streek heel slecht te beluisteren, vandaar mijn voorkeur voor een internetradio.
Wat heb je zelf al gevonden?
Veel, héél veel...
Ik heb amazon en ebay even bekeken en toen dacht ik "het is te veel, ik heb hulp nodig van kenners!"
Dit vind ik wel leuk en dit spreekt me ook zeker aan.
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke zouden jullie mij aanraden?
Het toestel zou te gebruiken zijn door mij (iemand die er geen problemen mee heeft iets te leren/zoeken/... als het over techniek gaat) en mijn vrouw die wil dat "het gewoon werkt".
Ik zoek een?
Internetradio
Wat is je budget?
Liefst minder dan €100
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
In de keuken naar de radio en eventueel eigen muziek te luisteren
Ik ben persoonlijk liefhebber van de houten omkastingen, maar die zijn meestal duurder.
FM is in onze streek heel slecht te beluisteren, vandaar mijn voorkeur voor een internetradio.
Wat heb je zelf al gevonden?
Veel, héél veel...
Ik heb amazon en ebay even bekeken en toen dacht ik "het is te veel, ik heb hulp nodig van kenners!"
Dit vind ik wel leuk en dit spreekt me ook zeker aan.
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke zouden jullie mij aanraden?
Het toestel zou te gebruiken zijn door mij (iemand die er geen problemen mee heeft iets te leren/zoeken/... als het over techniek gaat) en mijn vrouw die wil dat "het gewoon werkt".
[ Voor 17% gewijzigd door cadsite op 27-11-2015 21:10 ]