Hoi allemaal,
Ik stel een pc samen voor iemand en ik heb een lijst gemaakt met onderdelen maar voordat ik het zeker weet wil ik toch even aan jullie vragen wat jullie ervan vinden en/of er geen problemen zijn met deze configuratie.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral films kijken, internet en casual use, maar later wil hij misschien er op gaan gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 400-450 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm en randapparatuur is er al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een kleine form factor case, de Corsair obsidian 250d is een goed formaat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefste een intel systeem, vooral omdat ik hier ervaring mee heb en er zeer tevreden over ben (als AMD toch beter uitkomt vind ik dat prima mits er goede redenen zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik al zei, kleine form factor (staat in de woonkamer, dus de case moet er goed uit zien), het liefst zo min mogelijk geluid (de intel stock cooler is opzich prima na zijn opstartspin)
Ga je overklokken?
Nee ik ben niet van plan te overklokken
Hier mijn lijst:
Ik stel een pc samen voor iemand en ik heb een lijst gemaakt met onderdelen maar voordat ik het zeker weet wil ik toch even aan jullie vragen wat jullie ervan vinden en/of er geen problemen zijn met deze configuratie.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral films kijken, internet en casual use, maar later wil hij misschien er op gaan gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 400-450 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm en randapparatuur is er al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een kleine form factor case, de Corsair obsidian 250d is een goed formaat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefste een intel systeem, vooral omdat ik hier ervaring mee heb en er zeer tevreden over ben (als AMD toch beter uitkomt vind ik dat prima mits er goede redenen zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik al zei, kleine form factor (staat in de woonkamer, dus de case moet er goed uit zien), het liefst zo min mogelijk geluid (de intel stock cooler is opzich prima na zijn opstartspin)
Ga je overklokken?
Nee ik ben niet van plan te overklokken
Hier mijn lijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-4170 Boxed | € 114,90 | € 114,90 |
| 1 | ASRock H81M-ITX | € 58,95 | € 58,95 |
| 1 | Corsair Obsidian 250D | € 92,95 | € 92,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX316C10FB/8 | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 72,95 | € 72,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 431,65 | |