Hallo iedereen!
Ik wil binnen een paar weken overstappen op een desktop pc. Omdat ik niet heel veel verstand heb van computer hardware kan ik al het advies goed gebruiken. Alvast erg bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil deze pc vooral gaan gebruiken voor high end gaming, monteren van grote video projecten en het ontwerpen van sites, A0 posters enz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs mag maximaal -2100,- zijn (inclusief monitor en excl verzendkosten).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik heb momenteel alleen een laptop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit zijn de onderdelen waar ik aan zat te denken. Ik ben zelf geen expert in het bouwen van computers, het kan dus goed zijn dat sommige onderdelen in deze lijst niet samengaan. Het gaat even om het idee
.
gewijzigd op 29-11-2015 21:20
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag heb ik een Nvidia GPU, verder maken merken mij niet veel uit. Ook geef ik weinig om de uiterlijk van de hardware.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet teveel fan lawaai en goed 7.1 geluid. Ook moet de monitor goed zijn voor het vormgeven (goede calibratie).
Ga je overklokken?
Nee, ik hou het bij de standaard settings.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten wat voor mij de beste setup is. Verder zou ik graag willen weten welke onderdelen beter zijn binnen mijn budget.
Ik wil binnen een paar weken overstappen op een desktop pc. Omdat ik niet heel veel verstand heb van computer hardware kan ik al het advies goed gebruiken. Alvast erg bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil deze pc vooral gaan gebruiken voor high end gaming, monteren van grote video projecten en het ontwerpen van sites, A0 posters enz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs mag maximaal -2100,- zijn (inclusief monitor en excl verzendkosten).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik heb momenteel alleen een laptop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit zijn de onderdelen waar ik aan zat te denken. Ik ben zelf geen expert in het bouwen van computers, het kan dus goed zijn dat sommige onderdelen in deze lijst niet samengaan. Het gaat even om het idee
gewijzigd op 29-11-2015 21:20
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 419,89 | € 419,89 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 150,95 | € 150,95 |
| 1 | MSI GTX 980 Ti GAMING 6G | € 737,95 | € 737,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2515H Zwart | € 306,95 | € 306,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 109,95 | € 109,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 92,95 | € 92,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 160,49 | € 160,49 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.129,98 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag heb ik een Nvidia GPU, verder maken merken mij niet veel uit. Ook geef ik weinig om de uiterlijk van de hardware.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet teveel fan lawaai en goed 7.1 geluid. Ook moet de monitor goed zijn voor het vormgeven (goede calibratie).
Ga je overklokken?
Nee, ik hou het bij de standaard settings.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten wat voor mij de beste setup is. Verder zou ik graag willen weten welke onderdelen beter zijn binnen mijn budget.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2015 21:19 ]