Verwijderd

Topicstarter
Goeieavond,

Mijn naam is Jan-Henk. Momenteel ben ik bezig met het programma XBMC. Met dit programma is het mogelijk om televisie te kijken via de computer. Als eerste heb ik het programma NextPVR geïnstalleerd. Via dit programma worden de tvzenders ingelezen. Nadat dit is afgerond worden vervolgens de zenders via Kodi ingelezen. Maar bij het verplaatsen van bepaalde zenders gaat het mis. Tageschau heeft positie 7. Als ik deze zender wil verplaatsen naar positie 1 dan blijft deze zender op positie 7 staan

Kan iemand mij helpen met dit probleem

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Beste Jan-Henk, je topic-titel bevat XBMC maar in je reactie heb je het over Kodi en XBMC? XBMC is eigenlijk niet meer en heet tegenwoordig Kodi. Dat gezegd hebbende, heb jij de laatste Final versie van Kodi draaien op dit moment? http://kodi.tv/download/

Je geeft nergens op met welke hardware je TV kijkt, wie je provider is, gaat het om analoge of digitale TV, wat is het gebruikte OS (Windows, OpenElec). Iets vollediger reageren maakt het oplossen van een mogelijk probleem stukken eenvoudiger.

Er is overigens ook een specifiek Kodi topic waar je mogelijk beter mee geholpen zou kunnen zijn?

[ervaringen] Kodi - deel XVI

Laat je niet van de wijs brengen door het eerste scherm wat je te zien krijgt, Kodi is echt de actuele naam voor het oude vertrouwde, maar inmiddels overleden XBMC.

Testing, one, two ...

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik het programma Kodi. Dit programma draait op mijn computer onder Windows 10. In mijn computer zit een tvkaart van het merk Hauppauge.

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-01 15:11
In kodi:
Instellingen>>TV>>Algemeen
Gebruik kanaalnummers van backend.

In PVR Client AddOn je bestand selecteren (bij DVBViewer is dat het favorites.xml bestand) en zorgen dat je kanalen in je backend goed staan.

Kodi heeft ook een Wiki waar heel veel te vinden in is... http://kodi.wiki

iRacing Profiel