Extra betalen voor het aanpassen van DNS-records?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-10 13:55
Hallo allemaal,

Ik heb van de week een domein naam laten registreren. Deze wou ik vandaag dus even naar mijn server laten verwijzen maar wat blijkt nu moet ik als ik dat wil een pakket kopen bij hun voor een maandelijks bedrag om mijn DNS-Records aan te mogen passen 8)7. Ik heb al meerdere domeinen laten registreren bij verschillende bedrijven en dit is de eerste keer dat ik zoiets zie. Is dit nu normaal en heb ik daarvoor gewoon geluk gehad? Overigens vind ik het niet "erg" aangezien het maar om 0.50€ p/m gaat maar ben gewoon benieuwd.

const { signature } = await fetchProfile()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:59
Ik zou dan snel een andere registrar zoeken, maar dat is mijn mening.. Zoiets moet gewoon gratis zijn.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

^^^ with stupid

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 15:48
Ze hanteren dus een bodemprijs voor alleen het domein en alle andere zaken kan je extra afnemen. Had je kunnen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ik denk dat de registrar onder de streep waarschijnlijk wel meer kwijt is dan 50ct. per handeling, tenzij ze meer dan 60 mailtjes per uur verwerken ofzo

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitssz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-10 16:26
Had precies hetzelfde probleem(waarschijnlijk zelfde registrar) na een email te hebben gestuurd dat dit nergens vermeld was. Kon ik mijn domeinregistratie kosteloos opzeggen(moet wel binnen 14 dagen na registratie) en heb ik het verhuistoken van mijn domein ontvangen, welke ik vervolgens bij een andere registrar heb geregistreerd.

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-10 01:44
Het is natuurlijk niet verboden om er geld voor te vragen. Je maakt immers gebruik van hun DNS server op dat moment die de records voor je beheren, echter de meeste providers vragen geen geld om de DNS te kunnen beheren.

Wanneer je naast de registratiekosten van het domein ook DNS beheer kosten moet gaan betalen dan ben je onder de streep wel duur uit terwijl ik voor mijn .nl domeinnaam bij Versio 3,24 excl. BTW kwijt ben voor een registratie van een jaar en kan de DNS records beheren zonder extra kosten.
Pagina: 1