Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud242
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik weet dat er al veel van deze topics zijn, maar aangezien dit een aankoop gaat worden die ik maar 1 keer goed kan doen, maak ik er nog een aan.

Ik zoek een?
Ik zoek een 55 inch TV. Ik heb mijn ogen laten vallen op de nieuwe samsung JS serie. Ze kwamen eerst allemaal met een gebogen scherm en daar ben ik niet zo'n fan van. Nu is er een nieuwe uitgekomen de UE55JS8000 met een plat scherm. Hoe meer ik erover lees en in verdiep hoe meer je al een beetje verliefd raakt op het apparaat en ik kijk momenteel niet echt naar andere tv's. misschien dat jullie tips hebben

Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer €2200

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
te gamen met mijn Xbox One en tv kijken.

Wat heb je zelf al gevonden?
Nu heb ik gelezen dat deze tv een input lag heeft van 38ms. Mijn vraag is hoe erg ik dit ga merken. Ik gebruik nu een samsung LE32A552P3RXXC (oude tv) en mijn computerscherm Benq XL2411T voor de Xbox. Op de ene website lees ik dat de een Inputlag van 38ms prima is, en op de andere lees ik dat het vreselijk is.

Welke vragen heb je hier nog over?
Is dit een prima tv in combinatie met een Xbox? Of is er in april (waarneer ik de aankoop wil doen) waarschijnlijk wel weer iets nieuws met lagere input lag? Maakt de input lag echt een groot verschil waardoor ik te traag zal zijn met schietspellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikT
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-10 19:18
met mijn reactie geef ik dit topic een schopje als het mag want ik zit min of meer in het zelfde schuitje als de topicstarter. Ik kijk graag voetbal en erger me als ik de bal schokkend over het veld zie vliegen, bovendien heb ik onlangs een 4K satellietontvanger gekocht en er zijn al enige (demo) kannalen beschikbaar in UHD dus het is voor mij al mogelijk UHD te bekijken, niet dat het echt veel byzonders is maar het begin is er. Uit andere topics heb ik al begrepen dat voor sport minimaal 100 Hz gewenst is, maar is dit ook echt voldoende? Als ik hier filter op pricewatch op UHD, refreshrate min 100 Hz dan kom ik toch vaak op de
http://tweakers.net/price...ra-tx-50cx700-zilver.html of de http://tweakers.net/price...ng-ue55hu7500l-zwart.html maar er zijn nog veel meer die dit beide wel hebben.