Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Scriptie laptop max €300

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga mijn scriptie schrijven erop. Dat betekent dus, webbrowsen, veel tabs open en word om mijn onderzoek uit te typen.

Wat is je budget?
Mijn budget is max €300

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Elke week een aantal dagen naar de bibliotheek.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merk maakt mij niet uit. Uiterlijk ook niet veel. Zolang het soepel loopt en ik mijn scriptie kan schrijven. Beste prijs specs ratio is gewaardeerd.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Je kan beginnen met zelf een selectie maken, eigen inzet mag best.

http://tweakers.net/categ...MTvVNrFCyMkFwM_OUrIwMDGoB

39

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik helemaal met je eens. Ik heb al wat op de forum van tweakers gekeken en op google gegaan. Wat ik als beste eruit zag springen was deze: "Het beste wat je je voor 300 euro kunt halen is denk ik de Dell Inspiron 15 3000. Deze heeft een DVD speler, 4GB RAM, 2xUSB 2.0 en een USB 3.0 poort, 500GB HDD en een dualcore Pentium CPU". Toen op dell gekeken en kon het niet terugvinden. Zelf weet ik niet veel over de processoren van laptops. Welke een goeie is. Wat ik heb gelezen is dat ik in ieder geval meer dan 2gb ram nodig heb om windows 7 op mijn laptop te hebben zonder dat het happert/traag gaat.

Ik zal op jouw link verder gaan met mijn zoektocht en anders meer inlezen over laptops, want ik heb het gevoel dat laptops niet te vergelijken is met het kopen van een desktop. Bedankt voor je reactie :)