Hallo Tweakers,
Heb een laptop (HP 650 notebook) van een vriend van me waarvan het toetsenbord raar doet, hij doet namelijk het volgende : Alle toetsen werken totdat je de T of de B indrukt daarna werkt de helft van de toetsen niet meer en wordt bijvoorbeeld de R een vraagteken .
Als ik het Windows account dan afmeld en me opnieuw aanmeld kan ik weer alle toetsen gebruiken
(behalve de T en de B )
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn ?
Wat is er al gebeurt met deze laptop ( voor zover ik weet ) :
- ICT medewerkers op het Deltion college heeft Windows 8 er opnieuw opgegooid
- Computerwinkel heeft nieuw toetsenbordje erin gedrukt bleef hetzelfde probleem geven
- Ik heb de drivers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
- Laptop zonder accu en voeding en dan powerknop tijdje inhouden.
- Extern toetsenbord werkt wel
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Mvg
Michiel
Update: het lijkt erop dat als de b en de t ingedrukt worden dat dan de ctrl toets automatisch geactiveerd wordt en ingedrukt blijft.
Heb een laptop (HP 650 notebook) van een vriend van me waarvan het toetsenbord raar doet, hij doet namelijk het volgende : Alle toetsen werken totdat je de T of de B indrukt daarna werkt de helft van de toetsen niet meer en wordt bijvoorbeeld de R een vraagteken .
Als ik het Windows account dan afmeld en me opnieuw aanmeld kan ik weer alle toetsen gebruiken
(behalve de T en de B )
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn ?
Wat is er al gebeurt met deze laptop ( voor zover ik weet ) :
- ICT medewerkers op het Deltion college heeft Windows 8 er opnieuw opgegooid
- Computerwinkel heeft nieuw toetsenbordje erin gedrukt bleef hetzelfde probleem geven
- Ik heb de drivers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
- Laptop zonder accu en voeding en dan powerknop tijdje inhouden.
- Extern toetsenbord werkt wel
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Mvg
Michiel
Update: het lijkt erop dat als de b en de t ingedrukt worden dat dan de ctrl toets automatisch geactiveerd wordt en ingedrukt blijft.
[ Voor 7% gewijzigd door Funkygnome op 27-11-2015 09:08 ]