Saitek Yoke mist stuurprogramma

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinhard
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:15
Ik heb onlangs een Saitek Yoke gekocht en geïnstalleerd op mijn Windows 10 64 bits systeem. Eerst de drivers, waarna gevraagd wordt hem in een USB-poort te steken, en dan verder. Geen probleem.

Nadat ik mijn moederbord e.d. in een andere kast had geïnstalleerd werd de yoke niet meer gevonden. De display in de yoke vertoonde vreemde tekens, waar je normaal cijfers ziet, en bij een nieuwe poging de drivers te installeren bleef het programma hangen bij de de vraag om de yoke in de usb te steken. Wanneer ik dit deed hoorde je wel de bekende ping, maar de installatie ging niet verder. USB 2.0 en USB 3.0 poorten geprobeerd.

Op een andere windows 10 geprobeerd, daar liep het prima. De yoke is dus niet stuk. In apparaatbeheer zie ik de yoke wel staan als onbekend apparaat. Wanneer ik online naar stuurprogramma's zoek geeft hij wel aan dat het de Saitek USB yoke is maar tevens dat in het stuurprogramma een benodigde vermelding ontbreekt. Heb al een keer de software gedeïnstalleerd en het register zoveel mogelijk opgeschoond, maar niks helpt.

Wie heeft een tip, of het volledig uitgepakte stuurprogramma met benodigde registervermeldingen?

Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:44
Zoek het Hardware ID eens op in Apparaatbeheer en vul die eens in Google in.

Zeker weten dat je daar drivers voor zult vinden dan.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:32

MsG

Forumzwerver

Wat als je de INF en SYS-bestanden van de driver van een computer pakt waar hij wèl werkt, en dan die handmatig inlaad vanuit apparaatbeheer op het systeem waar de yoke niet werkt?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinhard
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:15
MsG schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:41:
Wat als je de INF en SYS-bestanden van de driver van een computer pakt waar hij wèl werkt, en dan die handmatig inlaad vanuit apparaatbeheer op het systeem waar de yoke niet werkt?
Dat heb ik geprobeerd. Is alleen even zoeken waar alles staat, hoe alles heet en wat nu eigenlijk geïnstalleerd wordt. Heb nu de boel wel enigszins aan de praat door handmatig een sy-bestand aan een HID-device als stuurprogramma te koppelen, alleen de leds op de display van de yoke werken maar voor de bovenste helft.
Terwijl ze wel volledig zichtbaar zijn op de andere pc. Heel vreemd.

Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3