Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Feedback videoreview Surface Pro 4

Pagina: 1
Acties:

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:26

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
Een aantal dingetjes wat betreft de videoreview van de Surface Pro 4:

De videoreview is goed gedaan, Jelle doet het steeds beter. :) Complimenten! Leuk muziekje ook op de achtergrond. (is daar een linkje van?) Maar het belangrijkste, dat na de conclusie de videoreview niet plotseling stopt maar nog een paar beelden laat zien waarna hij langzaam op zwart gaat. Ziet er net wat professioneler uit, misschien kunnen jullie dit ook in toekomstige videoreviews toepassen?

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11 14:59

TradeMarkNL

Videoproducer
We doen dit wel vaker hoor :) Maar het is ook maar net hoe we uitkomen met muziek, beelden en lengte. Maar mooi dat je het kan waarderen, dat zullen we onthouden :) Muziek zal ik binnenkort even voor je opzoeken, die heb ik zo niet bij de hand.

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:26

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
Oke, dat was mij niet opgevallen dan. :) Nog wel een opmerking, rond de eerste minuut wordt de Surface 3 genoemd waar de Surface Pro 3 is bedoeld.

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Bedankt voor het compliment! En wat betreft het Surface 3 / Pro 3 verhaal; het maakt niet zo veel uit dat 'Pro' is weggelaten, het gaat erom wat het opvallendste was van de vorige Surface en dat was het 3:2-scherm die dat je zowel op de Surface 3 als op de Surface Pro 3 terugvindt.

[ Voor 1% gewijzigd door PiweD op 27-11-2015 09:00 . Reden: hele nare typo ]

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

• Vexxon
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:14
Ja, ik wil ook even mijn complimenten geven. De videoreviews worden echt van een hoog niveau, zowel op het gebied van presenteren (veel natuurlijker dan voorheen) als productie

• groggemans
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11-11 08:37
TradeMarkNL schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 07:46:
We doen dit wel vaker hoor :) Maar het is ook maar net hoe we uitkomen met muziek, beelden en lengte. Maar mooi dat je het kan waarderen, dat zullen we onthouden :) Muziek zal ik binnenkort even voor je opzoeken, die heb ik zo niet bij de hand.
Hier ook interesse in de muziek!
Bovendien inderdaad een zeer mooie productie van het Tweakers team!
Pagina: 1