Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Keihard gamen op maximale settings en af en toe streamen. Ik heb een bloedhekel aan slome computers en alles moet snel werken. Ik heb 6 jaar geleden ook een game PC gekocht voor 1250 euro en na 3 jaar een keer een videokaart vervangen, ik merk dat het nu allemaal wat trager wordt en nu wil ik weer iets kopen zodat ik komende jaren vooruit kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik aim op de 1250 euro (+- 100 euro).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik neem niks mee van mijn oude pc, dit wordt een reserve PC voor ernaast.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb gekozen voor deze videokaart omdat deze bij diverse benchmarks qua prijs/kwaliteit goed naar voren kwam. Een van de beste i5 processor (toch?) in verband met het toekomstperspectief. Aan 500 GB opslagruimte heb ik echt meer dan zat, meer hoeft niet.
Ik heb nog een Windows7 CD hier liggen, die kan ik gebruiken toch? Ik heb twee schermen, muis en toetsenbord.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig naar Intel, maar het maakt in principe niet erg uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte speelt geen rol, ruimte zat. Stilte is nice, maar geen verreistte; volgens mij is deze kast redelijk stil.
Ga je overklokken?
Nee, hier wil ik niet aan gaan beginnen.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie een blik kunnen werpen op mijn setup en wellicht kunnen vertellen of ik ergens een foutje heb gemaakt omdat bepaalde dingen misschien niet op elkaar passen. Of dat ik iets cruciaal ben vergeten of ergens flink op kan besparen. Als je voor weinig geld een aanzienlijke upgrade ziet, hoor ik dat ook graag.
Dank u !
Keihard gamen op maximale settings en af en toe streamen. Ik heb een bloedhekel aan slome computers en alles moet snel werken. Ik heb 6 jaar geleden ook een game PC gekocht voor 1250 euro en na 3 jaar een keer een videokaart vervangen, ik merk dat het nu allemaal wat trager wordt en nu wil ik weer iets kopen zodat ik komende jaren vooruit kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik aim op de 1250 euro (+- 100 euro).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik neem niks mee van mijn oude pc, dit wordt een reserve PC voor ernaast.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb gekozen voor deze videokaart omdat deze bij diverse benchmarks qua prijs/kwaliteit goed naar voren kwam. Een van de beste i5 processor (toch?) in verband met het toekomstperspectief. Aan 500 GB opslagruimte heb ik echt meer dan zat, meer hoeft niet.
Ik heb nog een Windows7 CD hier liggen, die kan ik gebruiken toch? Ik heb twee schermen, muis en toetsenbord.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig naar Intel, maar het maakt in principe niet erg uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte speelt geen rol, ruimte zat. Stilte is nice, maar geen verreistte; volgens mij is deze kast redelijk stil.
Ga je overklokken?
Nee, hier wil ik niet aan gaan beginnen.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie een blik kunnen werpen op mijn setup en wellicht kunnen vertellen of ik ergens een foutje heb gemaakt omdat bepaalde dingen misschien niet op elkaar passen. Of dat ik iets cruciaal ben vergeten of ergens flink op kan besparen. Als je voor weinig geld een aanzienlijke upgrade ziet, hoor ik dat ook graag.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 264,51 | € 264,51 |
1 | Asus Z170-K | € 115,- | € 115,- |
1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 361,95 | € 361,95 |
1 | Fractal Design Define S - Window | € 87,95 | € 87,95 |
1 | Cooler Master Hyper 612 Ver. 2 | € 36,95 | € 36,95 |
1 | Kingston HyperX Fury black HX424C15FBK2/16 | € 100,95 | € 100,95 |
1 | Samsung Writemaster SH-224FB Zwart | € 11,85 | € 11,85 |
1 | Sharkoon WPM600 Bronze | € 55,95 | € 55,95 |
1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 160,49 | € 160,49 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.195,60 |
Dank u !