Een vriend van mij wilt graag wat meer gaan gamen op de PC. Aangezien hij vooraal van het veel uitgeven is en niet kijken of het wel echt werkt heb ik voor hem even dit systeem samengesteld. Wordt allemaal zelf geassambleerd. Graag even een second vieuw of alles goed bij elkaar past!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Doel van dit systeem is vooral games op de hoogst mogelijke resolutie spelen. Als het mogelijk is op 4K. het 4K zit er vooral bij voor series en films in 4K.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max ligt rond de 2000!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Helemaal niks. Ook de randapparatuur moet er nog bij.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk voorkeuren maakt niet heel veel uit. Voor de processor vooral met deze wensen richting de intel. Mocht een AMD kaart beter presteren is dat geen enkel probleem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid, groote etc speelt allemaal geen rol. Zolang het systeem maar de spellen vlot draait.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag zou ik even een second vieuw willen. Of ik toevallig iets over het hoofd heb gezien tijdens het samenstellen van de build. Ik wil niet dat straks componenten niet passen of dat er iets anders mis is met het systeem!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Doel van dit systeem is vooral games op de hoogst mogelijke resolutie spelen. Als het mogelijk is op 4K. het 4K zit er vooral bij voor series en films in 4K.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max ligt rond de 2000!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Helemaal niks. Ook de randapparatuur moet er nog bij.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 193,80 | € 193,80 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 90,95 | € 90,95 |
| 1 | MSI GTX 980 Ti GAMING 6G | € 737,95 | € 737,95 |
| 1 | NZXT H440 Zwart | € 124,90 | € 124,90 |
| 1 | Acer CB280HK Zwart | € 439,- | € 439,- |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 Pro NL OEM 64bit | € 72,49 | € 72,49 |
| 1 | CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 64,- | € 64,- |
| 1 | Samsung 850 EVO M.2 500GB | € 184,90 | € 184,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.991,89 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk voorkeuren maakt niet heel veel uit. Voor de processor vooral met deze wensen richting de intel. Mocht een AMD kaart beter presteren is dat geen enkel probleem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid, groote etc speelt allemaal geen rol. Zolang het systeem maar de spellen vlot draait.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag zou ik even een second vieuw willen. Of ik toevallig iets over het hoofd heb gezien tijdens het samenstellen van de build. Ik wil niet dat straks componenten niet passen of dat er iets anders mis is met het systeem!