Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.
Wat soms ook nog wel eens helpt is de instellingen resetten, dus niet alles, maar alleen de instellingen.
Hmm er zijn onlangs op het iOS 9 draadje de nodige posts (ook van mij) geweest omtrent dit probleem.PaulDeley schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 13:16:
Hmm, zou kunnen, normaliter ligt de iPhone op tafel en praat ik er tegen dus met iets van 40 centimeter afstand. Vanavond nog maar eens proberen dan
[iOS 9] Ervaringen & Discussie
Voornamelijk bij iPhone 6 en 6S Siri taal op Nedrlands en Engels lukt niet bij de Nederlandse iPad taal.
Sommige lukt het wel bij Engelse iPad taal, Hey, Siri.
Dus als ik het goed begrijp is dit niet iets wat ondertussen in iOS 9.2 verholpen is?
NRG
Update : gefixed!
Bleek dat het aan mijn uitspraak lag ... zat nog een keer de video te bekijken van de tweakers.net bespreking van iOS9 en daar sprak Wout het anders uit. Dat ook geprobeerd en ineens was het probleem opgelost
[ Voor 33% gewijzigd door DePaul op 12-12-2015 20:38 ]
"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House
Pff lui? reviews: Apple iOS 9: meer productiviteit, minder eenvoudVerwijderd schreef op zondag 24 januari 2016 @ 22:46:
Waar kan ik dat filmpje vinden? Heb ook problemen met Siri
NRG
Verwijderd
Ik had nieuwe iphone 7 gekocht maar ik kon hé Siri niet activeren. Van alles geprobeerd. Toen apple gebeld en die adviseerde om met Itunes op pc, terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Je kon dit niet doen met een reservekopie en die dan terug zetten, dan zou de bug erin blijven.
Ik baalde en ben eerst terug gegaan naar de Mediamarkt waar ik hem had gekocht. Aan de balie was het binnen 2 minuten opgelost. Je spreekt namelijk in: Hé, Siri. Dus met een kliene pauze ertussen, deze korte pauze moet je weglaten en HéSiri aan elkaar vast uitspreken. Op mijn ipad air werkt het nu ook.
Opgelost, met dank aan de jongen van de balie Mediamarkt Rotterdam Alexander..
Verwijderd
Jij gaf de GOUDEN tip.
Nadat mijn geliefde (tevens vrouw en moeder van onze kinderen ;p ) 1,5 uur aan het brullen was geweest tegen haar nieuwe iPhone 7 en bijna in tranen raakte, las ik je bijdrage.
En ja hoor, de 2e poging "HeySeeree" werd verstaan!; *een woord*, *geen* spatie/pauze.
Moderators: die post verdient een 'keep on top' !
Speciaal voor deze reactie aangemeld bij Tweakers,
Groet!
H.P.