Stille game pc behuizing
Ik ben op zoek naar een stille game pc behuizing. Op dit moment heb ik een Corsair 500R maar ik ben er niet echt blij mee. Hij maakt denk ik meer geluid dan een game behuizing hoeft te maken. Ik wil de stilste game pc behuizing die er is. Belangrijk is dat hij ruimte biedt voor high end videogame kaarten. De grootte van de kast is dus ook belangrijk.
Ongeveer €150
Ik wil maximaal 150 euro uitgeven voor de game behuizing.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur, wel al rond gekeken en Fractal lijkt de beste. Is dat ook zo? Ik vind het wel jammer dat de R5 te klein is voor bijvoorbeeld een G1 versie van de GTX 980. Dat klinkt mij niet future proof.
Systeem
I73770K, MSI GTX 980, 16 gig ddr3 ram, HDD, SSD (1) binnenkort een 2de SSD.
CPU koeler = Mugen 3 Rev.B, losse fans zijn allemaal van Zalman of Noctua.
in de toekomst wellicht waterkoeling. Nu nog lucht gekoeld.
Ik ben op zoek naar een stille game pc behuizing. Op dit moment heb ik een Corsair 500R maar ik ben er niet echt blij mee. Hij maakt denk ik meer geluid dan een game behuizing hoeft te maken. Ik wil de stilste game pc behuizing die er is. Belangrijk is dat hij ruimte biedt voor high end videogame kaarten. De grootte van de kast is dus ook belangrijk.
Ongeveer €150
Ik wil maximaal 150 euro uitgeven voor de game behuizing.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur, wel al rond gekeken en Fractal lijkt de beste. Is dat ook zo? Ik vind het wel jammer dat de R5 te klein is voor bijvoorbeeld een G1 versie van de GTX 980. Dat klinkt mij niet future proof.
Systeem
I73770K, MSI GTX 980, 16 gig ddr3 ram, HDD, SSD (1) binnenkort een 2de SSD.
CPU koeler = Mugen 3 Rev.B, losse fans zijn allemaal van Zalman of Noctua.
in de toekomst wellicht waterkoeling. Nu nog lucht gekoeld.
[ Voor 6% gewijzigd door MetalSonic op 26-11-2015 21:07 ]