Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aankoopadvies laptop voor m'n vader

Pagina: 1
Acties:

• skymaster25
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-03-2024
Goedenavond allemaal,

Mijn vader is dinsdag jarig en ik wil hem een laptop cadeau doen. Nu vraag ik mij alleen af welke het beste qua prijs/kwaliteit is. Hier mijn vraag/antwoord lijstje:

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Windows 10 (of oudere met upgrade zover dat er nog is). Gamen wel maar geen super zware games. Foto/video bewerken alleen lichte handelingen. Voor de rest voornamelijk surfen, muziek/films etc.

Wat is je budget?
max 600 mag iets meer zijn als het echt iets veel beters is.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee maar omdat hij wel op diverse plekken in huis wordt gebruikt zou een goede accuduur wel fijn zijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zolang het maar 1 van de bekende merken is, dus Acer/Asus/Toshiba/Lenovo etc etc. Ik zit wel te denken aan intel I5 processor met 8GB ram en een beetje grote HDD. SSD mag maar is geen must. Grootte van het scherm moet minimaal 15'' zijn. En als laatste wil ik hem wel in een fysieke winkel kunnen kopen of een goed aangeschreven internetshop als Coolblue.

Alvast bedankt en een fijne avond :)

[ Voor 4% gewijzigd door skymaster25 op 26-11-2015 20:35 ]

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:05
Take your pick:
http://tweakers.net/categ...YZM8IVp2nh3B0elbvkcGutfQA

Zelf de sliders aanpassen als je liever wat anders wilt.

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Met de genoemde specs kom je uit op tientallen laptops die min of meer het zelfde zijn.

De enige manier om hier uit te kiezen is vergelijken en reviews lezen.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF