Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn nieuwe systeem wil ik de nieuwere games met mooie graphics en met goede FPS kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De computer mag maximaal 850 tot 900 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf een lijstje gemaakt met onderdelen voor een gaming PC. Deze staat helemaal onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb niet heel veel eisen. Wat wel fijn zou zijn is dat de PC redelijk stil is.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag feedback op mijn samengesteld PC. Ik wil graag weten of alles goed bij elkaar past, of dat er problemen kunnen ontstaan. Ook wil ik graag horen welke verbeteringen ik kan toepassen. Alvast bedankt!
Groeten, Tim Karman.
Met mijn nieuwe systeem wil ik de nieuwere games met mooie graphics en met goede FPS kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De computer mag maximaal 850 tot 900 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf een lijstje gemaakt met onderdelen voor een gaming PC. Deze staat helemaal onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb niet heel veel eisen. Wat wel fijn zou zijn is dat de PC redelijk stil is.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag feedback op mijn samengesteld PC. Ik wil graag weten of alles goed bij elkaar past, of dat er problemen kunnen ontstaan. Ook wil ik graag horen welke verbeteringen ik kan toepassen. Alvast bedankt!
Groeten, Tim Karman.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 237,99 | € 237,99 |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | MSI R9 380 Gaming 4GB | € 236,95 | € 236,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 52,01 | € 52,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 775,70 | |