• Borne
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 22:01
Ik ben mij aan het oriënteren op een paar nieuwe rookmelders. Hierbij heeft de Nest Protect v2 serie mijn aandacht getrokken in verband met dat hij bij condens uit de badkamer niet afgaat. Ander bijkomend voordeel is dat het een mooie gadget is om een aantal van deze rookmelders te koppelen.

Deze melders zijn door middel van een smartphone uit te lezen en hierop meldingen te ontvangen. Nu kan ik alleen nergens weervinden of meerdere toestellen deze melding kunnen ontvangen. Kan mijn vriendin bijvoorbeeld ook alarmmeldingen op haar toestel ontvangen of loze alarmen uitschakelen?

• Barcafan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 20:24
Volgens mij kan dat gewoon, op alle apparaten waarmee je ingelogd bent op je nest account krijg je de melding. Laatst getest en op zowel mijn iphone als die van mijn vrouw kregen we een melding.

• Borne
Barcafan schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:09:
Volgens mij kan dat gewoon, op alle apparaten waarmee je ingelogd bent op je nest account krijg je de melding. Laatst getest en op zowel mijn iphone als die van mijn vrouw kregen we een melding.
Dan moet je dus een nest account los laten staan van je gewone mail/app accounts anders krijg je alles door elkaar. Er is geen optie om meldingen naar een andere gebruiker of zo door te zetten?

• Barcafan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 20:24
Ik volg je niet, via mail bedoel je? De nest app staat toch los van je mail etc?

• Borne
Barcafan schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:23:
Ik volg je niet, via mail bedoel je? De nest app staat toch los van je mail etc?
Ik had verwacht dat deze in je gmail/android omgeving terecht zou komen maar dat staat dus los van de Nest account

• HeroS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:25

HeroS

SmartHome Nerd

Borne schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:26:
[...]

Ik had verwacht dat deze in je gmail/android omgeving terecht zou komen maar dat staat dus los van de Nest account
Is gewoon een los account en deze kun je op meerdere devices te gelijk gebruiken.

Blog over Smart Homes: https://www.hellosmarthome.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 17:09

JoeZuCK

_Fonz > all.

Even snel een vraagje zonder een nieuw topic aan te moeten maken ; ik wil de lamp op de overloop vervangen door een Nest Protect V2. Hier zit een ledlamp in. Hoe krachtig is deze lamp op stand 3? Wordt de overloop zodanig verlicht dat je alles goed kan zien of blijft het een soort nachtlamp idee.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@inF.Inc:

Bedankt voor je interesse in Nest. De feature waar jij over spreekt, wordt "Lichtpad" genoemd.

Lichtpad is ontworpen om op te lichten in donkere kamers en gangen. Maar als er genoeg licht is om te zien waar je loopt, wordt de functie meestal niet ingeschakeld. Bij bijvoorbeeld schemeringen zal het Lichtpad niet meteen aangaan. Het moet eerst donker in de ruimte zijn voordat de feature wordt ingeschakeld. In dat opzichte lijkt het op een soort van nachtlamp idee.

Hopelijk hebben we je zo voldoende kunnen informeren.
Pagina: 1