Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal!

Ik ben er over aan het nadenken om een nieuwe Ipod te komen, maar ik heb jullie hulp nodig!

Ik wil de Ipod voornamelijk gebruiken om muziek te luisteren (logisch) en om ermee hard te lopen.

Daardoor twijfel ik tussen twee modellen, de Ipod Touch en de Ipod Nano.

Welke is handiger met hardlopen? Het is mij nogal onduidelijk wat ze qua ondersteuning bieden.
Concreet:
Kan ik op deze ipods zien hoe snel en hoe lang ik heb gelopen? En waar is dat op gebaseerd (dus hoe nauwkeurig)?
Kan ik zien waar ik precies heb gelopen?

Welke ipod adviseren jullie en waarom?

Alvast bedankt voor jullie tijd!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:25
Ik zou de Nano nemen wegens het gewicht. Beide kunnen niet meer dan stappen tellen en is niet accuraat! Als je toch al over de Touch aan het nadenken was, waarom niet een iPhone/andere Phone zodat je ook GPS hebt?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het lijkt me dat de iPod nano het meest geschikt is, aangezien deze lichter en goedkoper is, en sensoren heeft om snelheid (en daarmee afstand) bij te houden, en ondersteuning voor Nike+. Dat is iets wat de iPod touch niet heeft, die bovendien duurder en zwaarder is. Beide hebben geen ondersteuning voor GPS, dus in beide gevallen kun je niet zien waar je precies gelopen hebt. Als je dat wilt, moet je naar een iPhone gaan, of beter sporthorloges zoals die van Garmin.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 17:04

Barrycade

Through the...

Dat kan of gewoon je telefoon met spotify/deezer of iTunes en dan runkeeper/Nike+ of een andere tracker.

Kan je bv ook nog een hartslagband met BT op aansluiten.

Tenzij je natuurlijk geen smartphone hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluek
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 21:54
Als je hem echt alleen tijdens het hardlopen wil gebruiken en ook GPS data wil hebben van waar en hoe hard je hebt gelopen, dan kan je misschien beter een TOMTOM SPARK CARDIO + MUSIC kopen.

Dan heb je gps data van je loopje, een ingebouwde hartslagmeter en een bluetooth muziek speler.