Tweakers Awards 2016 | Feedback

Pagina: 1
Acties:

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 15:08
Op de FP staat: Je kunt meepraten tot en met300 november.

Bij de categorien: Je kan meepraten van 23 t/m 29 november.

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat ik eigenlijk ook wel een beetje mis is "beste" HDD, "beste" SSD is er wel, waarom dan geen conventionele HDD's? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

De meeste produkten ken ik niet, nogal vreemd om dan te zeggen dat iets het beste produkt is aangezien er weinig vergelijkingsmateriaal is. Het is nu meer zo dat een produkt wordt gekozen dat je zelf kent.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04:27

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik krijg opeens weer een banner met de melding dat ik weer voor de Tweakers Awards 2016 kan stemmen, maar als ik het zo zie en lees in dit topic, dan is dat al bijna 2 maanden geleden dat dit kon. Verder heb ik bij het inloggen hetzelfde probleem als 2 maanden geleden: je logt in op de speciale Tweakers-awards-website, die vervolgens aangeeft dat het niet gelukt is, je daarna re-direct naar Tweakers.net, alwaar je automatisch bent uitgelogd en weer de melding te zien krijgt (bij zowel wél als niet ingelogd zijn). Vreemd. Misschien goed als iemand daar even goed naar kan kijken.

Your Friendly Neighborhood Moderator