Hoi.. ik heb weinig verstand van electronica en muis-modding. Nou wil ik graag groene ledjes in mijn razer boomslang zetten.. Heeft er iemand hier ervaring mee? Of heeft er iemand ideeen???
AH! mooi!
Hier heb ik dus wat aan.....

Niet dus.....
Razer boomslang 2000
Microsoft intellimouse...
Zoek de 10 verschillen..
Hier heb ik dus wat aan.....
Niet dus.....
Razer boomslang 2000
Microsoft intellimouse...
Zoek de 10 verschillen..
Schroef em open, grote kans dat er net zo'n ding in zit. Zie tenminste op die Compaq muis die hij er heeft liggen ook zoiets zitten.
Verwijderd
In mijn Razor Boomslang heb ik ook wel eens ledjes gedaan.
Heb ze eruit gehaalt omdat ze niet goed vastzaten,
en te warm werden (fannetje erop
)
Ik ben nu nog bezig met een goede manier van bevestigen.
Heb ook nog ledjes met een lager voltage nodig.
Moet ik nog ff kopen.
Er zit in je muis een stekkertje.
daar zitten draadtjes in.
Je moet je ledje(s) hier aan vast maken.
Zwart aan zwart / rood bij rood.
(weet niet zeker of de kleuren zo waren d8 het wel)
Ik zal nog wel ff voor je kijken.
Anders moet je de draadjes gewoon proberen, heb ik ook gedaan
Meer vragen ICQ of mail me ff
en te warm werden (fannetje erop
Ik ben nu nog bezig met een goede manier van bevestigen.
Heb ook nog ledjes met een lager voltage nodig.
Moet ik nog ff kopen.
Er zit in je muis een stekkertje.
daar zitten draadtjes in.
Je moet je ledje(s) hier aan vast maken.
Zwart aan zwart / rood bij rood.
(weet niet zeker of de kleuren zo waren d8 het wel)
Ik zal nog wel ff voor je kijken.
Anders moet je de draadjes gewoon proberen, heb ik ook gedaan
Meer vragen ICQ of mail me ff
Te warmOp woensdag 20 juni 2001 21:17 schreef -Dissection- het volgende:
In mijn Razor Boomslang heb ik ook wel eens ledjes gedaan.
en te warm werden (fannetje erop)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Een led word vel degelijk warm. probeer maar eens uit.
w00t
Jawel... natuurlijk wordt ie warm... maar ik bedoel, je poten worden veel warmer volgens mij, en volgens mij is warmte niet echt storend voor je muis (hoogstens dat je iets erger zweetklauwen krijgt)Op maandag 25 juni 2001 20:17 schreef robbie007 het volgende:
Een led word vel degelijk warm. probeer maar eens uit.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
ik heb zo'n logitech die standaard een lampje heeft.. de warmte voel je niet... OK als je er aan voelt dan voel je dat er warmte vanaf komt.. maar je krijgt er echt geen zweetklauwen van ofzo.. gelukkig niet... "last van RSI?" "nee ik krijg zweetpoten van mijn ledje"
in mijn logitech zitten idd al 2 ledjes, 1 rode voor de optische cel, 1 blauwe voor het logo... Groene en blauwe ledjes worden volgens mij veel minder warm (voor zover ledjes al warm worden) dan een rode...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
welke heb jij dan??Op maandag 25 juni 2001 21:14 schreef Grrrrrene het volgende:
in mijn logitech zitten idd al 2 ledjes, 1 rode voor de optische cel, 1 blauwe voor het logo... Groene en blauwe ledjes worden volgens mij veel minder warm (voor zover ledjes al warm worden) dan een rode...
Verwijderd
De Logitech MouseMan Wheel natuurlijk
. Die is optical en er zit een blauwe LED achter het Logitech logo. Erug stoer!!
Verwijderd
Op dinsdag 26 juni 2001 11:46 schreef Xtreem_Machine het volgende:
De Logitech MouseMan Wheel natuurlijk. Die is optical en er zit een blauwe LED achter het Logitech logo. Erug stoer!!

Duizend maal sorry dat ik um naar boven haal maar, stal dat je bij de 2000 die hoe zal ik het zeggen dit gedeelte

Die twee ledjes verbruiken stroom/spanning, kan de Razor hier niet van gaan storen?
[Dex was het nog gelukt?]

Die twee ledjes verbruiken stroom/spanning, kan de Razor hier niet van gaan storen?
[Dex was het nog gelukt?]
w00t
Ehm, nee, die veroorzaken geen storing.
Modden van die dingen is redelijk simpel als je met een schroevendraaier om kan gaan.
Zoek de schroeven van je muis. Schroef ze los. Vind het LEDje, soldeer dat los (let even op wat de min-kant van de LED was (platte zijde van de LED zelf)), en soldeer de nieuwe LED er weer op terug (mocht je dat willen uiteraard, en let weer even op de polariteit).
Modden van die dingen is redelijk simpel als je met een schroevendraaier om kan gaan.
Zoek de schroeven van je muis. Schroef ze los. Vind het LEDje, soldeer dat los (let even op wat de min-kant van de LED was (platte zijde van de LED zelf)), en soldeer de nieuwe LED er weer op terug (mocht je dat willen uiteraard, en let weer even op de polariteit).
Door het ding open te draaien, vervalt dan de verzekering?Op dinsdag 18 september 2001 17:06 schreef as4Raven het volgende:
Ehm, nee, die veroorzaken geen storing.
Verbreek je dan niet iets?
Ik wacht met openschroeven totdat ik dit weet, en stel dat dat niet het geval mocht zijn, dat dan de garantie niet vervalt, wat kan ik dan aantreffen? Net als op dit plaatje

Zijn er al mensen die zijn boomslang al gemod hebben?
De minkant van het LEDje is toch de korte poot of niet?
polariteit, sorry wat is dat ook alweer?
(ik zal maar niet zeggen dat ik electrotechniek heb gestudeerd
w00t
Pagina: 1