Computer vergeet mosaic als je opnieuw opstart

Pagina: 1
Acties:

• Inenting
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-09-2025
We hebben 4 schermen die we in een 2x2 mosaic willen. We stellen dus alles in (bezel correctie ook etc) maar wanneer we de pc herstarten dan vergeet hij alles en kunnen we opnieuw beginnen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Q7LKEu6.png

We gebruiken een nvidia Quadro K1200 en 4x Samsung UD46E-C, Videowall 5.5 mm

We verbinden de schermen op de pc met mini display port naar full displayport kabel.
De OS van de pc is windows 7 64bit.

Heeft iemand dit eerder meegemaakt? Zo ja hoe heb jij het opgelost?
Als we dit niet kunnen oplossen dan gaan we een RMA indienen of een andere videokaart aanschaffen.

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:38

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Bovenin heb je de keuze NIEUW CONFIGURATIE CREEEREN, kun je daar niet een profiel aanmaken en opslaan, zodat hij daar rekening mee kan houden, en het hier gewoon werkt als " intended" of heb je ook nog een andere setup waarin het niet gebeurt?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Inenting
SAiN ONeZ schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:24:
Bovenin heb je de keuze NIEUW CONFIGURATIE CREEEREN, kun je daar niet een profiel aanmaken en opslaan, zodat hij daar rekening mee kan houden, en het hier gewoon werkt als " intended" of heb je ook nog een andere setup waarin het niet gebeurt?
Daar klik ik op wanneer de configuratie is vergeten en ik kan nergens kiezen om een profiel te maken of wat dan ook. En zodra het aangemaakt is kan ik geen andere configuraties meer maken (link nieuw configuratie creëren werkt gewoon niet). Maar zodra de pc opnieuw is opgestart is hij alles weer vergeten.

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Heb je al meerdere driver releases getest, zit em ergens in de software lijkt me haast?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Inenting
Ik heb de huidige geprobeerd en paar oudere maar ik heb ook beta drivers geprobeerd.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-01 23:03
Kun je wel andere aanpassingen aan het systeem maken? Zit er bijvoorbeeld geen automatische rollback at boot op?

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ook google vind er weinig over, ik zou hier eens een verzoekje gaan indienen:

https://devtalk.nvidia.co...ng-graphics-driver-bugs-/

• Inenting
alex3305 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:35:
Kun je wel andere aanpassingen aan het systeem maken? Zit er bijvoorbeeld geen automatische rollback at boot op?
Ja ik heb andere programma's geïnstalleerd en die gaan niet weg ofzo
SAiN ONeZ schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:39:
Ook google vind er weinig over, ik zou hier eens een verzoekje gaan indienen:

https://devtalk.nvidia.co...ng-graphics-driver-bugs-/
Zal ik doen! Dankjewel verder
Pagina: 1