Toon posts:

Kadootje van ADM in uw voordeel!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ga direct langs af en ontvang een 950 ipv van een 800!!! >:)

Zo heb ik even mazzel! Ik heb gister m'n Athlon K7800 (Classic) opgemaakt en ik zie tot mijn verbazing een K7900 core!!Heb ik even mazzel!
Het is er een van Fab 23 uit de 21ste week van 2000. (ter info: 230021blabla)
Nu wil ik dat ding dus niet underclocken,op 840 MHz (8X 105). Maar juist overclocken naar 10,5x 105!!! Ik moet hem dus goed koelen :)
Ik wil een Aplha P7125 met ASII en een GFD (vanzelfsprekend).
Maar ik zit nu te denken of er tussen mijn athlon en mijn alpha ook nog zo'n core-shimm moet. Zo'n plaatje koper van 40x40mm die ze op de T-Bird gebruiken. Dit om mijn core te beschermen en te koelen. Is dit handig? Of mogelijk? Of is dit een dom idee?
Please give me some feedback! :)

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
U r one lucky Tweaker!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
Jij weet dus al tot hoe ver je em wil overklokken zonder ook maar iets gedaan te hebben? das knap, je zegt 10,5*105, maar ga dan gelijk voor de 12,5*105 (doh)

ik zou zeggen bestel eerst koeling, gfd en pasta, en dan nog is posten hier.

volgens mij zijn die shimms alleen voor socket-a bedoelt.

Verwijderd

Topicstarter
Yes i'm a lucky bird :)

Maar kan ik er nu zo'n shim op doen of nie??

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 11:17
Kan altijd op zo'n ADM ;) maar ik weet niet of het nodig is. Ik dacht dat alleen de Durons en Thunderbirds van die gevoelig cores hadden.

Verwijderd

Topicstarter
Salvador >>
Waar haal ik een gfd die 12x multiplier aan kan?? Ik kan alleen maar max 10,5 vinden.

Mijn systeem draait stabiel op 105 FSB, dus 12x 105 is idd beter B-)

Verwijderd

ADM een nieuw merk ??
;)

Verwijderd

Da's lekker! Had trouwens vorige week een TB 1200 AXIA gekocht... sys liep constant vast. Ik terug... moeten we testen, duurt 3 dagen (3 dagen zonder PC!) Beetje onder uit de zak gegeven... Verkoper: doe even je ogen dicht... Zo, klaar! Ik thuis kijken; TB 1333 266FSB (ook AXIA)!! Gratis!! Puike service! :o
Pagina: 1