Toon posts:

Desktop voor fm2016

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Geen idee of ik hier moet zijn of ergens anders op het forum 8)7
Ik heb altijd Football Manager gespeeld, paar maanden geleden is mijn desktop gecrasht en heb het niet meer opgepakt.
Nu wil ik het dus weer oppakken, maar weet niet zo goed welke desktop het beste is om FM2016 op te draaien, aangezien ik niet zo thuis ben in de computerwereld vraag ik jullie hulp :)
Qua spellen hoeft echt alleen maar FM te kunnen draaien, verder ga ik het gebruiken voor de gewone standaard dingen zoals foto's overzetten naar externe HD, internetten etc. Zou fijn als die nog n paar FM's mee zou kunnen dus niet met de minimale eisen voor FM2016 aub :P :o

Alvast dank

Kevin

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Misschien handig om dit eerst even door te lezen:
DAA beleid

Verwijderd

Topicstarter
Staat toch in wat ik wil. Snap niet zo goed wat beter of slechter is qua processors en grafische kaarten vandaar dat ik hier om hulp vraag

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-11 13:59
Kijk anders even hier om een begin te maken: reviews: Desktop Best Buy Guide - november 2015

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:06:
Staat toch in wat ik wil. Snap niet zo goed wat beter of slechter is qua processors en grafische kaarten vandaar dat ik hier om hulp vraag
Er staat niet duidelijk in wat je wilt. In het DAA beleid topic staat een mooie vragenlijst waardoor het duidelijker en makkelijker wordt voor ons om je te helpen.
We missen verder een eigen onderzoek en opzetje? Welke volgens het DAA beleid een vereiste zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap die dingen allemaal niet T-homas. Vandaar dat ik hier vraag welke desktop het beste is voor fm2016. Ben niet zo thuis in de conputertermen. Moet dus minimaal fm2016 kunnen draaien liefst iets beter zodat ie nog n tijdje meekan. Prijs maakt niet zoveel uit. En het liefst een kant-en-klare geen zelfbouw.

Edit: Heb net ff gekeken bij de DAA gids. Dat budgetgamesysteem zou die fm2016 aankunnen? En is die zo te bestellen/kopen ergens of moet ik hem dan zelf in elkaar zetten

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2015 13:51 ]

• kgd92
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-11 11:20
fm2016 stelt voor hedendaagse computers echt helemaal niks voor en gaat op bijna elke pre-built OEM machine makkelijk op max draaien.

On that note: Prima dat je er niet zo veel verstand van hebt maar er wordt wel verwacht dat je je enigsinds inzet om dingen te begrijpen en met wat eigen ideeen komt. Als je op dit forum een topic opent krijg je al een heel mooi voorbeeldlijstje dat, als je het netjes invult, zorgt dat wij je veel beter kunnen helpen en ook veel sneller bereid zijn om te helpen. Staan er dingen in het lijstje die je snapt, kun je dat natuurlijk gewoon vragen en zal het over het algemeen ook netjes uitgelegd worden, maar met google en een half uurtje tijd kom je vaak al een heel eind ;)

Verwijderd

Topicstarter
Qua processors snap ik het wel ongeveer. Alleen van de grafische kaarten snap ik niet zo goed.

Wat houd OEM in?

Heb al vanalles geprobeerd bij Google en er zit ook al meer tijd in dan een half uur. Vandaar ook dat ik dacht kom het hier eens vragen :)

Edit: heb een nieuwe gemaakt met de vragenlijst dus dit topic kan weg :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2015 10:13 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:44

br00ky

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:05:
Edit: heb een nieuwe gemaakt met de vragenlijst dus dit topic kan weg :)
Voor de volgende keer, je kunt elke post van jezelf naar hartelust aanpassen, die nieuwe topics aanmaken is niet nodig :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.