[Wordpress] plugin gezocht

Pagina: 1
Acties:

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-09 17:10
Weet toevallig iemand of er een plugin is om onderstaande toe te voegen aan de klant zijn Wordpress account.

Afbeeldingslocatie: http://paltol.nl/wp-content/uploads/2015/11/Knipsel.jpg

Het gaat me dan vooral om de huisdier gegevens. dit zodat de klant kan inloggen en dat deze gegevens meteen paraat zijn. Het zou mooi zijn als er meteen een bookings optie achter zit, maar is niet noodzakelijk
Ik heb al wel op verschillende opties gezocht maar wat ik terug krijg komt nog niet eens in de buurt

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Met een form builder kun je dit helemaal naar wens maken. Dus ja, dat is mogelijk..

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 16:54

André

Analytics dude

Je kunt eventueel wel met Google Docs een formulier maken, helemaal op maat. En die dan embedden op een pagina op je site.

• DrakeNL
ViNyL schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:46:
Met een form builder kun je dit helemaal naar wens maken. Dus ja, dat is mogelijk..
Tnkx, maar sorry dat ik niet geheel duidelijk ben :'( Het gaat me niet om het formulier zelf. Met een formulier zul je elke keer als je een reservering doen alle gegevens moeten invullen. Ik wil eigenlijk dat deze gegevens 1 keer ingevult worden en dan aan het account worden gelinkt wat is ingelogd. Zo doende hoeft men als ze de volgende keer weer inloggen niet weer de gegevens in te vullen.

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Dan ben je op zoek naar een CRM functie

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• TheDane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:54

TheDane

1.618

Zoiets? https://wordpress.org/plugins/user-meta/

Overigens ook zelf makkelijk te maken

• DrakeNL
Breezers schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:16:
Dan ben je op zoek naar een CRM functie
Ik zal vanavond eens dieper naar de CRM functie kijken
Ook deze moet ik wat verder uitdiepen. Ik had hem nog niet gevonden en hij lijkt wel in de richting te komen
Pagina: 1