Ik heb vorige week een Pc samengesteld en zelf in elkaar gezet.
Lijst:
-Zalman z11+ (behuizing)
-Asus M5A97 EVO R2.0
-AMD Fx 8350
-Be Quiet Dark Rock 3
-Corsair Vengeance Pro 2 x 8 GB DDR3 (in totaal 16 GB)
-MSI GTX 970
-LEPA MAXBRON 800W ATX24 (voeding)
-Seagate Desktop 1TB 2700rpm, 64MB, SATA
-Kingston SSDNow V300 120 GB 2,5" SATA3
Na een paar uur alle updates, games en andere software downloaden viel hij ineens uit. Ik moest de stroom er af halen via de switch achterop de voeding voordat ik de computer opnieuw aan kon zetten. Na een half uurtje / drie kwartier gebeurde het weer.
De computer even laten rusten, en de volgende dag het weer geprobeerd. Weer de stroom er af via de switch. Opnieuw aangezet en gaan gamen. Na een uurtje/anderhalf uur viel hij weer uit..
Weer hetzelfde probleem. Ik heb de meeste onderdelen bij Alternate gekocht, dus ik bracht mijn pc daarheen om na te laten kijken. Nu ben ik gebeld door hun en ze hebben niks kunnen vinden...
Volgens hun is het een probleem met een extern apparaat, dat daardoor mijn pc dus uitvalt.
-Samsung T24E390EW (beeldscherm)
-Corsair Strafe RedCherry (keyboard)
-Corsair M65 RGB (muis)
-Corsair H2100 Wireless (headset)
Kan het zijn dat mijn pc uitvalt door één van deze apparaten?
Lijst:
-Zalman z11+ (behuizing)
-Asus M5A97 EVO R2.0
-AMD Fx 8350
-Be Quiet Dark Rock 3
-Corsair Vengeance Pro 2 x 8 GB DDR3 (in totaal 16 GB)
-MSI GTX 970
-LEPA MAXBRON 800W ATX24 (voeding)
-Seagate Desktop 1TB 2700rpm, 64MB, SATA
-Kingston SSDNow V300 120 GB 2,5" SATA3
Na een paar uur alle updates, games en andere software downloaden viel hij ineens uit. Ik moest de stroom er af halen via de switch achterop de voeding voordat ik de computer opnieuw aan kon zetten. Na een half uurtje / drie kwartier gebeurde het weer.
De computer even laten rusten, en de volgende dag het weer geprobeerd. Weer de stroom er af via de switch. Opnieuw aangezet en gaan gamen. Na een uurtje/anderhalf uur viel hij weer uit..
Weer hetzelfde probleem. Ik heb de meeste onderdelen bij Alternate gekocht, dus ik bracht mijn pc daarheen om na te laten kijken. Nu ben ik gebeld door hun en ze hebben niks kunnen vinden...
Volgens hun is het een probleem met een extern apparaat, dat daardoor mijn pc dus uitvalt.
-Samsung T24E390EW (beeldscherm)
-Corsair Strafe RedCherry (keyboard)
-Corsair M65 RGB (muis)
-Corsair H2100 Wireless (headset)
Kan het zijn dat mijn pc uitvalt door één van deze apparaten?