Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Licht gamen, netflixen, coden, vanop afstand beheren
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil de meeste onderdelen tweedehands bestellen. Het ram geheugen heb ik al (2*4gb 1600 mhz ddr3 geheugen). Voeding geraak ik wel aan. Ik wil er inc tweedehands koopjes ongeveer 400 eurie aan uitgeven. (videokaart, processor en kast kunnen makkelijk 100 euro goedkoper aangeschaft worden)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het ram geheugen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een MOOIE kast, een leuke videokaart, een processor die bij games niet gaat bottlenecken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, ik ben geen intelwhore, maar mijn ervaring met amd's APU processoren zijn slecht en ik zou dit niet zo snel overwegen. Processormatig zijn ze gewoon te zwak.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst stiller. Waterkoeling kan overwogen worden, maar ik denk dat een scythe of noctua toch stiller gaat zijn als ik niet ga overklokken.
Ga je overklokken?
NOPE
Licht gamen, netflixen, coden, vanop afstand beheren
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil de meeste onderdelen tweedehands bestellen. Het ram geheugen heb ik al (2*4gb 1600 mhz ddr3 geheugen). Voeding geraak ik wel aan. Ik wil er inc tweedehands koopjes ongeveer 400 eurie aan uitgeven. (videokaart, processor en kast kunnen makkelijk 100 euro goedkoper aangeschaft worden)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het ram geheugen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een MOOIE kast, een leuke videokaart, een processor die bij games niet gaat bottlenecken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, ik ben geen intelwhore, maar mijn ervaring met amd's APU processoren zijn slecht en ik zou dit niet zo snel overwegen. Processormatig zijn ze gewoon te zwak.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst stiller. Waterkoeling kan overwogen worden, maar ik denk dat een scythe of noctua toch stiller gaat zijn als ik niet ga overklokken.
Ga je overklokken?
NOPE
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon X4 860K Boxed | € 75,70 | € 75,70 |
| 1 | ASRock FM2A88M Extreme4+ | € 65,- | € 65,- |
| 1 | MSI R7 370 2GD5T OC | € 139,95 | € 139,95 |
| 1 | BitFenix Prodigy M Oranje | € 72,- | € 72,- |
| 1 | CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 79,80 | € 79,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 465,40 | |
[ Voor 17% gewijzigd door matthewk op 26-11-2015 10:18 ]
Consultant - Autogek