Mogelijkheid om te abonneren op bepaalde topics?

Pagina: 1
Acties:

• Flipking94
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-10 19:59
Beste Tweakermoderatie en tweakers

Is het mogelijk om voor een subrubriek je te abonneren zodat je automatisch ziet wanneer er een nieuw topic wordt gestart? Met iedere minuut wel 50+ nieuwe berichten in alle subforums door te krijgen, is het erg moeilijk voor me te zien in welke topics ik geïnteresseerd ben.
Met deze toepassing kan ik dus een heel deel subforums die mij niet interesseren filteren.

Ik ben vrij nieuw op Tweakers na een hele tijd bij de buren actief te zijn geweest. Het is dus wat puzzelen waar ik precies moet zijn hier op tweakers :). Ik verschoot wel even van de omvang van dit forum, ik had niet verwacht dat er zoveel activiteit zou zijn. Maar des te meer zielen, des te meer vreugd ;)

Alvast bedankt!

MVG

Dietaahhhpro

[ Voor 25% gewijzigd door Flipking94 op 26-11-2015 09:54 ]

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Abonneren op topics kan door het in te stellen als bookmark, maar hoe je filtert op nieuwe topics in een bepaald subforum weet ik niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:46

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Je kan in je forumvoorkeuren instellen welke subfora je wel en niet wilt zien in http://gathering.tweakers.net/forum/list_activetopics

Zou dat helpen?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-10 13:55
Je kan per subrubriek ook de laatste topics bekijken, dat helpt meestal al flink...

Life is what happens while you're busy making other plans

• Flipking94
Inderdaad, harstikke bedankt! Vooral Orion84 zijn bericht ben ik veel wijzer uit geworden. Nu kan ik dus via de instellingen in forumvoorkeuren bij de actieve topics zien welke actief zijn. Wat verstaan jullie onder actieve topics? Waar binnen de 24h reactie op is gekomen of... ?

Het is me wel nog een raadsel hoe ik dan nieuw gemaakte topics in een subforum direct kan zien. Bijvoorbeeld in desktop aankoopadvies. Is er dus geen mogelijkheid om een melding te krijgen wanneer er een nieuw topic in uw forumvoorkeuren wordt gestart?

Ik wil bij deze ook melden dat ik niet altijd mijn meldingen doorkrijg. Bijvoorbeeld van deze thread heb ik niets ontvangen dat jullie hebben gereageerd. Is dat normaal of...?

Alvast iedereen bedankt voor de hulp, deze is erg gewaardeerd!

MVG

Dietaahhhpro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:57

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Bij https://secure.tweakers.net/instellingen/notificaties/ kun je instellen welke notificaties je wil krijgen. Zoals je ziet is het niet mogelijk om algemene meldingen te krijgen van nieuwe reacties in een willekeurig (of je eigen) topic en ook niet van nieuwe topics.

Persoonlijk snap ik prima waarom je dat wil, maar het is aan de productmanagers om te beslissen of het ook gebouwd wordt.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:46

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dietaahhhpro schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:56:
Inderdaad, harstikke bedankt! Vooral Orion84 zijn bericht ben ik veel wijzer uit geworden. Nu kan ik dus via de instellingen in forumvoorkeuren bij de actieve topics zien welke actief zijn. Wat verstaan jullie onder actieve topics? Waar binnen de 24h reactie op is gekomen of... ?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_activetopics is gewoon een overzicht van alle topics op het hele forum, met bovenaan het topic waar als laatste in gereageerd is. Nieuwe topics zijn daarin te herkennen door nul / een laag aantal reacties.
Het is me wel nog een raadsel hoe ik dan nieuw gemaakte topics in een subforum direct kan zien. Bijvoorbeeld in desktop aankoopadvies. Is er dus geen mogelijkheid om een melding te krijgen wanneer er een nieuw topic in uw forumvoorkeuren wordt gestart?
Er is inderdaad geen mogelijkheid om notificaties te krijgen van nieuwe topics in een bepaald deel van het forum. Je kan dus http://gathering.tweakers.net/forum/list_activetopics in de gaten houden, of de index van het betreffende forumdeel zoals Desktop Aankoopadvies
Ik wil bij deze ook melden dat ik niet altijd mijn meldingen doorkrijg. Bijvoorbeeld van deze thread heb ik niets ontvangen dat jullie hebben gereageerd. Is dat normaal of...?
Je krijgt ook geen notificatie van elke reactie, er is enkel een mogelijkheid om notificaties te ontvangen wanneer iemand je quote (zoals ik nu doe).

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Flipking94
Heel fel bedankt heren! In ieder geval weet ik nu toch waar ik moet zoeken om bepaalde forumonderdelen sneller te kunnen zien.

Dat ik niet van alles meldingen krijg, neem ik maar voor lief. De gebruikerservaring van de site bevalt me tot nu toe erg goed, waarvoor mijn complimenten! :p

En als toekomstige feature is het misschien een leuk voorstel om hetgeen ik heb gevraagd in de site in te bouwen, ik breng maar wat ideeën aan... :).

Nogmaals bedankt voor jullie uitgebreide en degelijke respons!

MVG

Dietaahhhpro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:43

P_Tingen

omdat het KAN

Als je een RSS reader hebt, kun je de link naar het subforum van je keuze ook omvormen naar een RSS link.

Als voorbeeld het subforum 'Desktop Aankoopadvies'. De volledige link is 'Desktop Aankoopadvies'. Als je hier het woord 'forum' vervangt door 'rss': http://gathering.tweakers.net/rss/list_topics/121, kun je hem plakken in je RSS reader.

Zelf gebruik ik daarvoor The Old Reader maar er zijn er meer en voor FireFox en Chrome zijn er vast ook wel plugins te vinden.

... en gaat over tot de orde van de dag

Pagina: 1