Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Android telefoon
Wat is je budget?
rond de 200€ liefst niet erboven.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
APparaat wordt gebruikt om gewoon te bellen, sms, surfen, en occasioneel een app te gebruiken (denk aan kranten enzo, geen spelletjes)
Wat heb je zelf al gevonden?
Merkvoorkeur heb ik niet, volgende heb ik wel al gevonden. Het probleem is dat ik niet zoveel verstand heb van telefoons en dat die dingen het bij mij gewoon moeten doen. De huidige heeft naast een gebarstenscherm ook startup issues en dat begint irritant te worden. Dat wordt dus vervanging.
Momenteel heb ik een Acer en ik ben er vrij content van geweest. Een degelijke telefoon die het gewoon doet zonder teveel franjes.
Waar mijn oog nu opgevallen is zijn de volgende:
pricewatch: Acer Liquid Z630 Zwart
pricewatch: Acer Liquid Jade Plus Zwart
Aangezien ik nu ook een acer liquid heb bevallen ze me wel. Helaas zijn er nog geen revieuws over dus ik weet niet goed wat de plus en minpunten zijn.
Ik zoek een?
Android telefoon
Wat is je budget?
rond de 200€ liefst niet erboven.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
APparaat wordt gebruikt om gewoon te bellen, sms, surfen, en occasioneel een app te gebruiken (denk aan kranten enzo, geen spelletjes)
Wat heb je zelf al gevonden?
Merkvoorkeur heb ik niet, volgende heb ik wel al gevonden. Het probleem is dat ik niet zoveel verstand heb van telefoons en dat die dingen het bij mij gewoon moeten doen. De huidige heeft naast een gebarstenscherm ook startup issues en dat begint irritant te worden. Dat wordt dus vervanging.
Momenteel heb ik een Acer en ik ben er vrij content van geweest. Een degelijke telefoon die het gewoon doet zonder teveel franjes.
Waar mijn oog nu opgevallen is zijn de volgende:
pricewatch: Acer Liquid Z630 Zwart
pricewatch: Acer Liquid Jade Plus Zwart
Aangezien ik nu ook een acer liquid heb bevallen ze me wel. Helaas zijn er nog geen revieuws over dus ik weet niet goed wat de plus en minpunten zijn.