Windows 10 Mail hoe automatisch op te starten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dura
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:18
Ik hebn onlangs een clean install gedaan vanaf Windows 7 naar Windows 10 en wil nu de eigen Mail app gebruiken.
alleen hoe krijg ik die in het automatisch startup menu?
Andere programma's heb ik erin gekregen door een snellkoppeling te maken van de .exe en die in de startup map te zetten.
Maar waar is de .exe van die Mail app?
Of is er nog een andere weg waarmee ik mijn doel kan bereiken?
Ik heb er al een tijdje op zitten googlen, maar deze keer zonder succes.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 23:05
Geen idee wat jij bedoelt maar de meeste Windows 10 apps, en dus ook de Windows 10 Mail app starten automatisch op.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik google-de naar: windows 10 metro apps startup en vond: Run Metro application on startup?

[ Voor 15% gewijzigd door Room42 op 26-11-2015 03:34 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• dura
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:18
Dank je wel, Evanescent, daar zit lijkt me een oplossing, zal het zodra ik weer in de buurt van mijn computer kom ga ik het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vergelijkbaar probleem. Bij mij werkte mail en agenda prima met 2 accounts; Tele 2 en Google. Werkte perfect. Echter sinds een week werken beide programma's niet meer. De tegels zijn leeg en bij mail wordt alleen het aantal nieuwe mail aangegeven. Als ik op de tegel klik krijg ik kort het blauwe maar lege startscherm te zien en na één of twee seconden zit ik weer op het bureaublad. Wat ik ook bij instellingen doe, het maakt niets uit.
Wie kan mij hierbij helpen?