Toon posts:

Headset!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Gaming headset. Zal het voornamelijk gaan gebruiken voor gamen maar ook voor reizen en vrije tijd wat muziek luisteren. Er hoeft geen built-in mic in te zitten aangezien ik een losse microfoon ga halen.

Wat is je budget?
+/- 150 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope. Ik sta open voor alles. Ik heb zelf al een klein lijstje gemaakt. De headset MOET echter een draad hebben en op mijn telefoon aangesloten kunnen worden.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voor games zoals CS:GO, BO3, Six Siege en gewoon voor muziek afspelen via Spotify.

#ProductPrijsSubtotaal
1Astro Astro A40 System (2013) Black€ 0,-€ 0,-
1Logitech G633 Artemis Spectrum€ 139,30€ 139,30
1Steelseries 9H Zwart€ 134,22€ 134,22
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 273,52

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01-2025
Thijmen84 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:27:
Er hoeft geen built-in mic in te zitten aangezien ik een losse microfoon ga halen.
Dus geen headset maar headphones? Kun je beter in het algemene headphones topic terecht.

[ Voor 53% gewijzigd door Assix op 25-11-2015 20:01 . Reden: Quote ]

Verwijderd

Topicstarter
Assix schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:59:
[...]

Dus geen headset maar headphones? Kun je beter in het algemene headphones topic terecht.
Klopt ja, maar koptelefoons voor gaming hebben vaak al een mic van zichzelf. Het mag dus wel.

• Eentje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-02 11:58

Eentje

houd van de vijver

de logitech die je hebt gelinkt is een usb2.0 headset. kun je die aansluiten op je telefoon?

There eent no place like home

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:32

Compizfox

Bait for wenchmarks

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:36:
[...]

Klopt ja, maar koptelefoons voor gaming hebben vaak al een mic van zichzelf. Het mag dus wel.
Waarom moet het dan een "gaming headset" zijn? Je limiteert je dan namelijk nogal aangezien de beste headphones niet gemarketed zijn naar gamers. Het enige verschil tussen "gaming headsets" en headphones is de aanwezigheid van een microfoon.

Sterker nog, gaming headsets zijn vaak zo slecht vergeleken met algemene headphones dat zelfs wanneer een microfoon wel een eis is, wordt aangeraden om headphones te kopen met daarbij een losse (clip-on) microfoon.

[ Voor 19% gewijzigd door Compizfox op 25-11-2015 21:32 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Verwijderd

Topicstarter
Compizfox schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:30:
[...]

Waarom moet het dan een "gaming headset" zijn? Je limiteert je dan namelijk nogal aangezien de beste headphones niet gemarketed zijn naar gamers. Het enige verschil tussen "gaming headsets" en headphones is de aanwezigheid van een microfoon.
Oh, dan sla ik dus volledig de plank mis. Dank voor het ophelderen. Dan ga ik denkik maar gewoon voor een M50X!
Pagina: 1