• Frostbiter
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-01 21:17
Ik was van plan CSGO te spelen, maar ik kreeg ongeloofelijk lage fps (10-15) voor mijn systeem. Ik dacht dat het dus aan CSGO lag en ging toch maar Gta v spelen, maar ook daar deed het probleem zich voor. Daarnaast stond er bij de ingame Vram van Gta dat ik maar 1700mb beschikbaar heb, terwijl het een kaart van 3gb is 8)7 Na wat googlen kwam ik erachter dat het misschien een memory leak was, maar ik kon alleen dingen vinden over ram memory leak. Heeft iemand misschien wat info over wat een memory leak is en of het er daadwerkelijk een is?

Systeem
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4590 Boxed€ 206,-€ 206,-
1Gigabyte GA-H97N-WIFI€ 111,95€ 111,95
1EVGA GeForce GTX 780 3GB NVIDIA Cooler€ 0,-€ 0,-
1Phanteks Enthoo Evolv ITX (Windowed)€ 62,95€ 62,95
1Scythe Shuriken Rev. B€ 22,95€ 22,95
1Kingston HyperX Fury red HX316C10FRK2/8€ 43,95€ 43,95
1Antec Edge 550W€ 94,79€ 94,79
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 542,59

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-01 18:36
Memory leak betekend dat een programma geheugen alloceerd maar het vervolgens niet vrijgeeft wanneer dit geheugen niet meer nodig is.

Heeft dus niets met je hardware te maken.

• Frostbiter
X_lawl_X schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:25:
Memory leak betekend dat een programma geheugen alloceerd maar het vervolgens niet vrijgeeft wanneer dit geheugen niet meer nodig is.

Heeft dus niets met je hardware te maken.
Ah... zo zit het dus. Dan is nu de vraag, wat is het dan?

Verwijderd

Ik zou eerst je stuurprogrammas eens controleren, je pc op virussen scannen (wellicht een ouderwets Bitcoin-mining virus te pakken?) en dat soort dingen....

Is er ook een hoge CPU usage terwijl je niks doet?

Begin anders eens met je grafische drivers verwijderen en daar de nieuwste versie van te installeren. Wie weet zit er daar ergens iets fout.

• Frostbiter
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:37:
Ik zou eerst je stuurprogrammas eens controleren, je pc op virussen scannen (wellicht een ouderwets Bitcoin-mining virus te pakken?) en dat soort dingen....

Is er ook een hoge CPU usage terwijl je niks doet?

Begin anders eens met je grafische drivers verwijderen en daar de nieuwste versie van te installeren. Wie weet zit er daar ergens iets fout.
Bedankt voor de ideen. Ik heb nu mijn drivers verwijderd met DDU en geinstalleerd, maar dat heeft helaas niks geholpen. Wel interessant is dat mijn GPU niet gebruikt (1%) word tijdens het gamen, mijn cpu bijna helemaal (98% tijdens het gamen) en dat ik denk dat mijn Igpu gebruikt, al is mijn monitor wel met mijn GPU verbonden?

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
igpu in bios uitzetten

Battle.net :: FazerFreak#2695

• Frostbiter
Tja.... net deed de bios het wel maar nu treed het volgende probleem aan: Ik sluit de pc af, start hem weer op druk op mijn bios key en dan start hij niet op (monitor geen signaal). Dan druk ik de reset knop en niet de bios knop en dan doet hij het wel :?

Verwijderd

Dat klinkt alsof er ergens een diepliggender probleem is.

Ik zou beginnen met een reset van de UEFI/BIOS, even de batterij er uit of de schakelaar/jumper (ik weet niet hoe het er bij jou moederbord exact uitziet) omzetten en de stekker er uit voor een minuutje.

• Frostbiter
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:47:
de schakelaar/jumper (ik weet niet hoe het er bij jou moederbord exact uitziet) omzetten
Clear CMOS?

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Je hebt toch niet per ongeluk je videokabel op de uitgang van je moederbord geprikt ipv de uitgang van je videokaart ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• Frostbiter
Breezers schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:59:
Je hebt toch niet per ongeluk je videokabel op de uitgang van je moederbord geprikt ipv de uitgang van je videokaart ?
Guess what 8)7

• Frostbiter
Ik wou het op mijn IGPU proberen, zie ik ineens die kabel in mijn moederbord zitten 8)7 ,
Wat een afgang :X

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Frostbiter schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:00:
Ik wou het op mijn IGPU proberen, zie ik ineens die kabel in mijn moederbord zitten 8)7 ,
Wat een afgang :X
Is mij ook eens overkomen ;) je zoekt je rot naar de oorzaak en je gaat er eigenlijk direct vanuit dat het goed is aangesloten dus gaat het probleem ergens anders zoeken

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• Frostbiter
Breezers schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:12:
[...]

Is mij ook eens overkomen ;) je zoekt je rot naar de oorzaak en je gaat er eigenlijk direct vanuit dat het goed is aangesloten dus gaat het probleem ergens anders zoeken
Precies dat ja 8)7

• Frostbiter
Was bovendien niet mn eerste probleem vandaag, kwam na 3 uur zoeken er ook achter dat een ramstick kapot was
Pagina: 1