Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het wordt weer eens tijd om mijn pc een boost te geven. Deze is inmiddels alweer een jaar of 7 oud. Hier speel ik voornamelijk Diablo 3 op en wil er films mee af af gaan spelen naar mijn 55inch 4k tv.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximaal 1000,- aan de upgrade gaan uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een kast met 650 watt voeding is al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb het onderstaande opzetje gemaakt:
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het geluidsniveau is niet zo belangrijk. De kast staat toch aan de andere kant van de woonkamer.
Ga je overklokken?
Was nog niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Dit opzetje heb ik zoveel mogelijk future proof proberen te maken.
Ik heb bewust voor 1 500Gb SSD gekozen waar ikmijn besturingssysteem en games kwijt kan. Films en data komt vanaf mijn NAS. Is dit geen overkill, of zou ik voldoende aan 250Gb moeten hebben?
Werken de 2,666Ghz geheugen blokken wel in combinatie met dit moederbord? Zonee, wat raden jullie aan als alternatief voor moederbord of geheugen?
Mijn monitor is nog een 1080p schermpje, maar wellicht in de toekomst zal dit veranderen. Ik heb een 4k 55 inch tv waar ik ook op wil kunnen gamen. Vandaar de R9 390 videokaart. Is dit ook een goeie keuze ivm future proof (ja ik weet het, future proof kan je het nooit helemaal inschatten)
Graag jullie feedback hierover.
Alvast bedankt!!
Het wordt weer eens tijd om mijn pc een boost te geven. Deze is inmiddels alweer een jaar of 7 oud. Hier speel ik voornamelijk Diablo 3 op en wil er films mee af af gaan spelen naar mijn 55inch 4k tv.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximaal 1000,- aan de upgrade gaan uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een kast met 650 watt voeding is al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb het onderstaande opzetje gemaakt:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 237,99 | € 237,99 |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 368,80 | € 368,80 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 109,95 | € 109,95 |
| 1 | Crucial BX100 500GB | € 162,59 | € 162,59 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 962,28 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het geluidsniveau is niet zo belangrijk. De kast staat toch aan de andere kant van de woonkamer.
Ga je overklokken?
Was nog niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Dit opzetje heb ik zoveel mogelijk future proof proberen te maken.
Ik heb bewust voor 1 500Gb SSD gekozen waar ikmijn besturingssysteem en games kwijt kan. Films en data komt vanaf mijn NAS. Is dit geen overkill, of zou ik voldoende aan 250Gb moeten hebben?
Werken de 2,666Ghz geheugen blokken wel in combinatie met dit moederbord? Zonee, wat raden jullie aan als alternatief voor moederbord of geheugen?
Mijn monitor is nog een 1080p schermpje, maar wellicht in de toekomst zal dit veranderen. Ik heb een 4k 55 inch tv waar ik ook op wil kunnen gamen. Vandaar de R9 390 videokaart. Is dit ook een goeie keuze ivm future proof (ja ik weet het, future proof kan je het nooit helemaal inschatten)
Graag jullie feedback hierover.
Alvast bedankt!!