Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen: laatste nieuwe spellen: Fallout 4 & Battlefront enz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum 900 EUR
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een SSD & een harde schijf van 2tb (interne) die ik in de nieuwe pc zal stekenl
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag alles op ultra spelen natuurlijk.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overclocken
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik weten of alles past bij mekaar. Ook suggesties zijn zeker welkom. Of opmerking over bepaalde producten zijn zeer welkom. De belangrijkste vraag is natuurlijk dat ik alle laatste nieuwe spellen op ultra kan draaien, dan ben ik content
. Wel heb ik twijfels bij mijn moederbord: is dit een goeie mobo? zijn er betere die eventueel goedkoper of duurder zijn? pc moet er niet mooi uitzien want er is toch geen window in mijn behuizing voorzien
Ik heb ook al eens gepost op dit forum enkele maanden geleden en heb vele behulpzame tips gekregen en in rekening gebracht. Maar eind deze maand bestel ik de stukken. Daarmee wou ik nog een laatste reflectie.
Alvast dank om dit te bekijken!
Ik heb voorlopig dit:
Gamen: laatste nieuwe spellen: Fallout 4 & Battlefront enz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum 900 EUR
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een SSD & een harde schijf van 2tb (interne) die ik in de nieuwe pc zal stekenl
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag alles op ultra spelen natuurlijk.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overclocken
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik weten of alles past bij mekaar. Ook suggesties zijn zeker welkom. Of opmerking over bepaalde producten zijn zeer welkom. De belangrijkste vraag is natuurlijk dat ik alle laatste nieuwe spellen op ultra kan draaien, dan ben ik content
Ik heb ook al eens gepost op dit forum enkele maanden geleden en heb vele behulpzame tips gekregen en in rekening gebracht. Maar eind deze maand bestel ik de stukken. Daarmee wou ik nog een laatste reflectie.
Alvast dank om dit te bekijken!
Ik heb voorlopig dit:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4460 Boxed | € 184,- | € 184,- |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 65,70 | € 65,70 |
| 1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 368,90 | € 368,90 |
| 1 | Corsair Carbide SPEC-03 Red Led | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 44,55 | € 44,55 |
| 1 | Antec VPF Series 550W | € 58,65 | € 58,65 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 84,- | € 84,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 868,75 | |