Ik heb sinds kort een LG Nexus 5. Opzich vind ik het een heel mooi toestel alleen de korte accuduur is toch wel erg storend, ik moet hem zo'n 3 keer per dag opladen en gezien ik niet altijd een stroompunt in de buurt heb is dat niet erg praktisch. Qua grootte was het wel even wennen gezien ik een Iphone 4 gewend was, maar het is te doen; wel wat groter in de broekzak maar het wil net :-)
Wat ik mis bij de LG Nexus 5
- te korte accuduur
- een extra geheugen slot (ik neem veel video memo's op, en dan is hij snel vol).
Eigenlijk zoek ik dus een toestel met dezelfde of betere specs met betere accuduur en eventueel een extra geheugenslot voor meer opslag ruimte.
Ik vind de stock android OS erg fijn werken.
Wat zou een betaalbaar alternatief zijn ? (2e hands).
Ik wil best wel een paar tientjes bijbetalen op de verkoopprijs van mijn Nexus 5. Denk dat ik die Nexus 5 wel voor 150 kwijt kan.
Ik zoek een?
Alternatief Nexus 5.
Wat is je budget?
+- 200
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De Nexus 5 te vervangen
Wat heb je zelf al gevonden?
LG G3 of G2 maar die is weer wat groter?
Wat ik mis bij de LG Nexus 5
- te korte accuduur
- een extra geheugen slot (ik neem veel video memo's op, en dan is hij snel vol).
Eigenlijk zoek ik dus een toestel met dezelfde of betere specs met betere accuduur en eventueel een extra geheugenslot voor meer opslag ruimte.
Ik vind de stock android OS erg fijn werken.
Wat zou een betaalbaar alternatief zijn ? (2e hands).
Ik wil best wel een paar tientjes bijbetalen op de verkoopprijs van mijn Nexus 5. Denk dat ik die Nexus 5 wel voor 150 kwijt kan.
Ik zoek een?
Alternatief Nexus 5.
Wat is je budget?
+- 200
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De Nexus 5 te vervangen
Wat heb je zelf al gevonden?
LG G3 of G2 maar die is weer wat groter?