Hallo Tweakers!
Op het moment draai ik een Nvidia Surround setup maar wil meer performance en vraag aan jullie wat het beste is. Het is de bedoeling om SLI te gaan draaien. Maar eerst hier de setup nu:
3x LG 22 inch full hd schermen (5760x1080 resolutie)
Moederbord: Msi H87-G43 Gaming
Cpu: Intel Core i5 4670K OC'd naar 4ghz (H60 watercooled)
Ram: 10gb (word ook geupgrade)
Gpu: Msi GTX 760
Psu: OCZ 500 watt
Hdd/Ssd: 3x WD Green voor opslag, 128gb Samsung ssd.
Nu wil ik om meer performance te krijgen SLI gaan draaien. Waar ik mee zit, het moederbord wat ik nu heb kan geen SLI draaien maar alleen maar Crossfire. Ik wil niet naar AMD overstappen omdat ik heel erg tevreden ben met Nvidia Surround.
Dus ik heb nodig; nog een Msi GTX 760 en een nieuw moederbord. Zal de voeding voldoen? Ik heb hier eerder van AMD 6850 crossfire op gedraait en dat ging prima.
Wat is jullie advies? Dikkere videokaart halen of toch voor de SLI gaan? Ik twijfel heel erg!
Alvast bedankt! Ik zal ook nog wat foto's toevoegen voor de leuk

Op het moment draai ik een Nvidia Surround setup maar wil meer performance en vraag aan jullie wat het beste is. Het is de bedoeling om SLI te gaan draaien. Maar eerst hier de setup nu:
3x LG 22 inch full hd schermen (5760x1080 resolutie)
Moederbord: Msi H87-G43 Gaming
Cpu: Intel Core i5 4670K OC'd naar 4ghz (H60 watercooled)
Ram: 10gb (word ook geupgrade)
Gpu: Msi GTX 760
Psu: OCZ 500 watt
Hdd/Ssd: 3x WD Green voor opslag, 128gb Samsung ssd.
Nu wil ik om meer performance te krijgen SLI gaan draaien. Waar ik mee zit, het moederbord wat ik nu heb kan geen SLI draaien maar alleen maar Crossfire. Ik wil niet naar AMD overstappen omdat ik heel erg tevreden ben met Nvidia Surround.
Dus ik heb nodig; nog een Msi GTX 760 en een nieuw moederbord. Zal de voeding voldoen? Ik heb hier eerder van AMD 6850 crossfire op gedraait en dat ging prima.
Wat is jullie advies? Dikkere videokaart halen of toch voor de SLI gaan? Ik twijfel heel erg!
Alvast bedankt! Ik zal ook nog wat foto's toevoegen voor de leuk