Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• DeFerox
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-11 10:57
Heey tweakers,

Eerst een beetje backstory:

Ik heb mijn mobiel een lange tijd terug laten vallen en er zit een enorme barst in met een gat waarbij ik een oranje plaat kan zien (Ik denk het pcb boord). Ik heb 2 weken terug in de regen gestaan en er is dus door mijn jas in dat gat water gekomen. Na mijn mobiel een dag te laten staan reageerde hij weer normaal. Ik was laatst dus aan het sporten met mijn mobiel in mijn zak en nu is de zijkant een beetje open ''gescheurd''.

Nu is mijn vraag dus of ik een reparatie ten waarde van 129 euro moet doen of een andere telefoon moet kopen? Ik zat te denken aan Meizu M2 Note van 180 euro met een sd kaart van 22 euro. Of kan ik er nog mee door gaan als ik er voorzichtig mee om ga?

Site van de reparatie:
http://www.vistarepair.nl/lg-nexus-5-reparatie

Alvast bedankt :)

#ProductPrijsSubtotaal
1Samsung Evo microSDXC 64GB + SD-adapter€ 22,37€ 22,37
1Meizu M2 Note 16GB Grijs€ 181,70€ 181,70
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 204,07

Edit: Ik kan zelfs de backlight plaat zien

*-*

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Als die het nog doet kan je er altijd mee doorgaan de vraag is hoe plezierig is het.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:49

Mavamaarten

Omdat het kan!

Na het contact met water zou ik hem niet meer repareren. Corrosie is geen leuk iets ;)

Android developer & dürüm-liefhebber

• DeFerox
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-11 10:57
Mavamaarten schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:24:
Na het contact met water zou ik hem niet meer repareren. Corrosie is geen leuk iets ;)
Dankjewel voor je reactie. Wat vind je trouwens van de telefoon? Ik heb zelf weinig verstand van telefoon's en dit leek in mijn ogen een goede telefoon voor <200 euro

*-*

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:49

Mavamaarten

Omdat het kan!

DeFerox schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:51:
[...]

Dankjewel voor je reactie. Wat vind je trouwens van de telefoon? Ik heb zelf weinig verstand van telefoon's en dit leek in mijn ogen een goede telefoon voor <200 euro
Mooie telefoon, let er wel op dat de telefoon LTE band 20 niet ondersteunt. Dat is geen probleem als je provider die frequenties niet gebruikt, maar anders kan je wel eens met bereikproblemen zitten op 4G.

Android developer & dürüm-liefhebber

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Met die grijze-import-Chinaphones heb je idd iets meer specs voor je geld maar zit je met LTE banden, garantie, support etc. Je kan het het waard vinden, maar er zitten in mijn ogen toch prima toestellen tussen de huidige "officiele" Europese toestellen: de Galaxy J5, Xperia M4 Aqua, Moto G, Zenfone 2 Laser, evt de Wileyfox Swift zitten allemaal rond of onder de 200 euro, met lokale garantie, updates naar Android 6, en de juiste LTE banden.
Pagina: 1