Iemand hier die https://github.com/mathiasverraes/money gebruikt in Laravel? Zit toch met wat dingen die me heel vanzelfsprekend lijken, maar toch niet duidelijk zijn ofzo 
- In een formulier laat je de klant € 9,95 invullen, niet 995 toch?
- Hoe van 9,95 naar 995 als integer voor Money?
- Met Eloquent mutators veld teruggeven als Money object is een goed idee denk ik?
Bij setPriceAttribute is $value een attribute geen integer, maar die 9,95 die de ingevuld is in het formulier. Los ik dat hier op, of in de controller?
Er is op Google genoeg te vinden over money en integers, maar directe voorbeelden voor implementatie in Laravel kon ik zo niet vinden
.

- In een formulier laat je de klant € 9,95 invullen, niet 995 toch?
- Hoe van 9,95 naar 995 als integer voor Money?
- Met Eloquent mutators veld teruggeven als Money object is een goed idee denk ik?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| use Money\Money; class Product extends Model { public function getPriceAttribute($value) { return Money::EUR($value); } public function setPriceAttribute($value) { $this->attributes['price'] = Money::EUR(intval($value))->getAmount(); } } |
Bij setPriceAttribute is $value een attribute geen integer, maar die 9,95 die de ingevuld is in het formulier. Los ik dat hier op, of in de controller?
Er is op Google genoeg te vinden over money en integers, maar directe voorbeelden voor implementatie in Laravel kon ik zo niet vinden