Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik zoek een videokaart om full hd mee te kunnen gamen. De games die ik zoal doe zullen bestaan uit LOL, Call of Duty, Fifa. Ik hoef niet alles op Ultra te kunnen spelen. Zolang ik fatsoenlijk full hd kan gamen ben ik tevreden.
Belangrijk is dat ik bij LOL ook de screencapture kan gebruiken.
Tweedehands is voor mij geen optie aangezien ik deze pc voor aantal jaren wil gebruiken.
Wat is je budget?
Max €175,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen voorkeur qua merk o.i.d..
Ik heb mijn oog laten vallen op een GTX 950 maar weet niet of er binnen mijn budget betere opties zijn en of genoemde kaart voldoet aan mijn eisen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
[
Systeem bestaat uit;
- GigaByte GA-B85M-HD3
- I5 4460
- 8 GB RAM
- Sharkoon WPM500 Bronze ATX
Ik zoek een?
Ik zoek een videokaart om full hd mee te kunnen gamen. De games die ik zoal doe zullen bestaan uit LOL, Call of Duty, Fifa. Ik hoef niet alles op Ultra te kunnen spelen. Zolang ik fatsoenlijk full hd kan gamen ben ik tevreden.
Belangrijk is dat ik bij LOL ook de screencapture kan gebruiken.
Tweedehands is voor mij geen optie aangezien ik deze pc voor aantal jaren wil gebruiken.
Wat is je budget?
Max €175,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen voorkeur qua merk o.i.d..
Ik heb mijn oog laten vallen op een GTX 950 maar weet niet of er binnen mijn budget betere opties zijn en of genoemde kaart voldoet aan mijn eisen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
[
Systeem bestaat uit;
- GigaByte GA-B85M-HD3
- I5 4460
- 8 GB RAM
- Sharkoon WPM500 Bronze ATX