Hey mede tweakers,
naar aanleiding van een aanvraag op mijn werk hoop ik hier mensen met wat ervaring te vinden
hopelijk kan iemand mij hier helpen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik plaats mijn vraag hier na een aanvraag van een klant, het systeem zal gebruikt worden voor het analyseren van beeld en het verschil tussen 2 beelden berekenen (helaas nog wat vaag, hoop meer info te kunnen krijgen op een later tijdstip)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget van mijn klant ligt rond de 10.000 euro (inclusief BTW)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Huidige eisen zijn, 12 cores CPU, 64GB Ram, 1TB PCI-e SSD, rest is niet belangrijk zolang de 10+ Teraflops maar gehaald worden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk voorkeuren, Asus, Corsair, Nvidia, deze eisen gelden voor: moederbord, voeding en GPU rest mag alles zijn zolang het een A merk is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
zoals de titel zegt 10+Teraflops.
Ga je overklokken?
wanneer dit niet nodig is, nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb wat kennis van het hele verhaal, helaas te weinig om hier zeker van te zijn. ik hoop dat hier mensen te vinden zijn die hier meer van af weten en mij wat zekerheid en duidelijkheid kunnen bieden.
Lijstje
deze producten zijn ook gekozen in verband met de voorraden en levertijden
Alvast bedankt!
naar aanleiding van een aanvraag op mijn werk hoop ik hier mensen met wat ervaring te vinden
hopelijk kan iemand mij hier helpen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik plaats mijn vraag hier na een aanvraag van een klant, het systeem zal gebruikt worden voor het analyseren van beeld en het verschil tussen 2 beelden berekenen (helaas nog wat vaag, hoop meer info te kunnen krijgen op een later tijdstip)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget van mijn klant ligt rond de 10.000 euro (inclusief BTW)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Huidige eisen zijn, 12 cores CPU, 64GB Ram, 1TB PCI-e SSD, rest is niet belangrijk zolang de 10+ Teraflops maar gehaald worden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk voorkeuren, Asus, Corsair, Nvidia, deze eisen gelden voor: moederbord, voeding en GPU rest mag alles zijn zolang het een A merk is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
zoals de titel zegt 10+Teraflops.
Ga je overklokken?
wanneer dit niet nodig is, nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb wat kennis van het hele verhaal, helaas te weinig om hier zeker van te zijn. ik hoop dat hier mensen te vinden zijn die hier meer van af weten en mij wat zekerheid en duidelijkheid kunnen bieden.
Lijstje
deze producten zijn ook gekozen in verband met de voorraden en levertijden
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-5960X Tray | € 1.143,- | € 1.143,- |
| 1 | Asus X99-DELUXE/U3.1 | € 409,90 | € 409,90 |
| 2 | Gigabyte GeForce GTX TITAN Z 12GB | € 1.803,11 | € 3.606,22 |
| 1 | Corsair Obsidian 750D - Airflow Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Noctua NH-D15 | € 87,- | € 87,- |
| 2 | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M4A2400C14 | € 192,95 | € 385,90 |
| 1 | Corsair HX1200i | € 242,95 | € 242,95 |
| 1 | Intel 750 SSD Half Height PCIe 3.0 x4 1,2TB | € 1.099,- | € 1.099,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 6.973,97 | |